Terug naar overzicht
Ik trouw een dagje na jullie :-)
sandra: op de verjaardag van mijn neefje en roxanne : vlak op mijn verjaardag zal aan jullie denken ;)
Wij trouwen ook op 24juni!! We hebben al de feestzaal, fotograaf,ceremoniemeester,kerk, jurk bruid, zanger, auto's. Ik ben momenteel de uitnodigingen aan het opstellen en het misboekje. Verder moeten we nog zorgen voor de kledij bruidskindjes, kostuum bruidegom en schoenen, afspraak pastoor, bedankjes, ringen, juwelen bruid,.. Nog veel dus :D
Hallo, Wij trouwen een dagje voor jullie, maar de trouwfuif gaat door op vrijdag 24 juni ! Wat ligt al vast of wat is er allemaal al gedaan ? - feestzaal en menu - DJ - fotograaf - bruidskleed + lingerie - gemeentehuis - proefdruk van de uitnodigingen hebben we ontvangen - trouwringen - kledij bruidskindjes - tafelindeling - (voorlopige) gastenlijst - visagiste To do: - kostuum bruidegom - schoenen bruid en bruidegom - polsboeketje bestellen - bloemen bestellen voor tafeldecoratie - bedankjes (maar we weten wel al wat we willen geven) Dit is het denk ik zowat ......
wij trouwen dan ook. ligt al vast: - feestzaal - DJ- fotograaf - vervoer- bruidskleed + lingerie- gemeentehuis- trouwringen - (voorlopige) gastenlijst- visagiste + kapster- kostuum bruidegom- schoenen bruid we gaan nu aan de uitnodigingen beginnen!