Terug naar overzicht
Hoi Nathalie Ik kan alleen meespreken van Domein Martinus, dus hierbij even mijn ervaring: Wij zijn onze zoektocht naar de perfecte feestzaal in januari gestart en we hebben hem al gevonden bij Domein Martinus! Het is er zo mooi, we zien er echt ons droomfeest al helemaal voor ogen! We hadden op voorhand al heel veel goede reacties over Domein Martinus gehoord van vrienden/familie/collega's en ook de foto's op hun website spraken ons enorm aan. Vandaag (toevallig) zijn we de zaal gaan bezoeken en onze verwachtingen werden helemaal waar gemaakt: super vriendelijke ontvangst (het liep een beetje uit met de mensen die voor ons waren maar we mochten in de lounge wachten en kregen een drankje naar keuze), maar na een 20-tal minuten stond de zaakvoerder helemaal klaar voor ons. We kregen een uitgebreide rondleiding, konden al onze vragen rustig stellen (ook al zat er al weer een andere koppeltje te wachten na ons), nam uitgebreid de tijd voor ons, ... enzovoort! Heel de locatie is echt helemaal ons ding (een goede grote zaal, aangename kleuren, mooi zicht op de grote tuin en je kan het nog aanpassen naar wens ..bv met loungebar). We hadden al een optie op de zaal en we hebben deze na vandaag dan ook volmondig bevestigd! De andere feestzalen die je opnoemt ken ik niet...maar met Domein Martinus zit je zeker goed!! Heb er echt nog niets anders dan goede dingen over gehoord/gelezen!! Alleen hebben ze al heel veel boekingen voor volgend jaar, dus moest je nog geen optie hebben op een datum, zou ik dit zeker wel snel doen! Veel succes met jullie keuze! Groetjes Chantal
Hallo nathalie, wij zijn vorige week ook naar de groene jaeger en domein martinus gaan kijken en wij vonden de groene jaeger beter. de ontvangst was daar veel aangenamer, minder zakelijk. we vonden ook de zaal martinus niet optimaal, een hele kleine toog (tenzij je die lounge toog neemt) + het feit dat zij aanraden om niet met een dessertbuffet te werken (en gasten die later komen voor het dansfeest) en dat was juist wat wij wel graag wouden. de zaal gaf ons ook de indruk dat ze nog een nieuwe laag verf kon gebruiken, terwijl ze in de groene jaeger volop aan het schilderen waren! daar is ook een prachtige tuin met die grote boom waaronder je kan staan als het te warm is, dus dat lijkt mij ook wel ideaal voor een receptie! succes ermee!
salons de groene jager is zeker en vast een aanrader! Zeer lekker eten, vriendelijke bediening, mooie locatie,... Niets dan lof.