Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Grote stap!

15-2-2011 14:24:08
Hey toekomstige bruiden

Ik ben echt supergelukkig! Niet alleen komt onze huwelijksdag dichterbij, ik en mijn vriend hebben op 1 week tijd besloten te gaan samenwonen, een appartementje bezichtigd en gevonden! We hebben juist groen licht gekregen van de eigenaars en binnenkort gaan we de huurovereenkomst tekenen! Begin april gaan we verhuizen, jeeeeuj! Het is echt een pracht van een appartementje vlak in het centrum van Lier, de locatie kon gewoon niet beter zijn, vlakbij de Grote Markt EN de winkelstraat (wat toch ook zeker niet onbelangrijk is!!)

Ons huwelijk zal er nu wel wat anders uitzien, we nodigen minder gasten uit en de volgwagens gaan we laten vallen, onze trouw zal dus intiemer worden, wat het alleen maar leuker gaat maken!

Groetjes van een supergelukkig bruidje!

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 546

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 14:50:42

Proficiat!! Ook goed kijken wat je nog niet direct nodig hebt, maar wel graag zou willen hebben; kan je gelijk je huwelijkslijst samenstellen.

joke
13-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 14:53:54

hoi

wat een leuke vooruitzichten, geniet er maar van meid.
En dat de wagens en zo afvallen is toch niet erg, jullie
geluk ist belangrijkste zo moet je maar denken, en meer
volk maakt je feest niet hoor, intiem kan zeker zo leuk zijn.
Ik was een paar jaar geleden op een bruiloft van mn nicht,
ze had meer dan 200 man, helemaal niet gezellig, niemand
ging de dansvloer op omdat er teveel onbekenden waren,
en eeuwenlang aanschuiven om aan eten te geraken, dan liever
intiem en gezellig hoor.

geniet van de voorbereidingen

grtjs joke

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik15-2-2011 15:49:45

Super!!!
Lier is echt een gezellig stadje. Heb er zelf enkele jaren gewoond (+ 20jaar in Berlaar, ook niet ver van Lier).
Als de kans zich voordoet, dan gaan we terug naar ginder.

Groetjes,
Kathleen

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik15-2-2011 18:54:04

Hey Lynn,

Superleuk voor jullie! Geniet ervan! Samen met je ventje voor meubeltjes & decoratie kiezen voor in jullie huisje is zooooo leuk! :)

Wij gaan met maximum 110 personen zijn in 't Meersdael en we vinden dat meer dan voldoende, enkel goede vrienden, dichte familie & onze tofste collega's zodat het een gezellige boel wordt! We hebben ook enkel een bruidswagen voor onszelf voorzien; oldtimer volgwagens voor iedereen (400 EUR/stuk x 5) vonden we gewoon veel te duur. Groot gelijk dus om de "overbodige" kosten te schrappen in functie van jullie gezinnetje!

Liefs,

Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...