Terug naar overzicht
Claire de femme uit Braine l' Alleud is wel een naam dat je dikwijls zal tegenkomen. De prijzen staan online op hun site dus best wel makkelijk.Verwacht je niet aan een chique winkel maar aan vlotte verkoopsters en mooie betaalbare jurken. Best wel de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen (op afspraak en in het frans).Mijn kleed was één van de duurste en was 837€ maar er waren er al van 350€....
Beste, Ik weet wel een goeie, betaalbare winkel maar is niet in de buurt van Leuven. Youniek Bruidsmode in Turnhout. Ikzelf ben van Overijse en twijfelde eerst ook voor de afstand en tijd maar het is echt de moeite om tot daar te gaan. Ze hebben een eigen collectie maar je kan je eigen droomjurk samenstellen naar jouw keuze. Hun maximumprijs is 899€. Succes bij je zoektocht. Groetjes Nathalie
hey, met dat budget kan je zeker eens langsgaan bij maxim's couture in aarschot! mijn kleed kwam ook van daar en koste 1200 euro!grtjs jessie
Dag Sigrid, Ik heb in 2005 mijn trouwkleed gekocht bij Primaleen (te Veltem-Beisem). Enkele maanden later werd mijn vader ernstig ziek (kanker) en is uiteindelijk na 14 maanden overleden. We hadden geen zin meer in een groot trouwfeest, en ik heb mijn trouwjurk dus ook nooit gedragen. Vermits ik het al besteld had, diende ik het ook helemaal te betalen (mijn trouwjurk kostte 785 EUR). De trouwjurk is gelukkig nog niet op maat gemaakt en hangt nog steeds te koop bij Primaleen. Het is een trouwjurk van het merk Creationjolie (Leijten Creations) en bestaat uit twee delen. De vraagprijs is 650 EUR, maar hier valt nog over te discuteren. Indien gewenst, kan ik je een foto van de trouwjurk bezorgen uit de toenmalige brochure. Groetjes Karen