Terug naar overzicht
ik heb de mijn gekocht in een gewone schoenenwinkel en heb ze 85 euro betaald, wel geen echte bruidsschoenen, hoeft ook niet vind ik
Ik heb op Zalando.nl gekeken en heb mijn schoenen voor 89 euro gevonden. Als ze niet goed zijn kun je ze ook nog gratis retour sturen!! (ben nogal een moeilijke wat schoenen betreft en haat het daarom om naar schoenen winkels te gaan )
Eram heeft nu een kleine collectie trouwschoenen, ik heb er de mijne gekocht voor 40 euro meschien daar eens kijken
Shoe discount heeft ook een kleine (lees hele kleine) collectie. Ik ben hier toevallig op uitgekomen en heb ergekocht en ze waren slechts 30€. Het zijn kwalitatief geen goede schoenen, maar ik vond ze eigenlijk wel mooi en ze zaten bovenal goed! 'k Vond het ook wat stom om er zo een echte te kopen en deze kan ik achteraf nog wel eens aandoen onder een jeansbroek.
http://www.shoediscount.be/nl/schoenen/dames/p/1 Er staan er enkele op. Maar degene die erop staan bijvoorbeeld op pagina 1 heb je ook in een licht-grijzige kleur.
al enorm bedankt voor de tips! Vele groetjes Samira
Een tip om ook es te kijken : www.brandos.be Betaalbaar en mooi Groetjes S