Terug naar overzicht
Spanneeeeeeend !!!hier ook al redelijk wat gedaan maar ben toch nog/al behoorlijk zenuwachtig :)nog 107 dagen te gaan. Alvast succes en geniet van jullie dag ! groetjesBeja
Haha t'was precies nog mar gisteren dat ik mijn "whoehoe nog 100 dagen bericht postte"... En ik zit nu al aan 85! Geloof mij uw paniekmomenten gaan verergen, bij mij is het bijna iedere dag aan't komen maar dan besef je wel ALTIJD van "ik ben goed op schema" :) Succes met de voorbereidingen eh ;-) en je weet het eh ... zen ... !!
Hehe, ook hier de laatste 100 dagen zijn een feit. Af en toe stress van oei zo weinig en aan andere kant van help dit gaat voorbij vliegen. Paniekmomenten vallen hier mee, alleen de twijfels. Heb ik dat goed beslist, gaat dat wxel goedgekozen zijn. Menu vorige zaterdag nog gekozen. Nu idd mn ventje zn kostuum nog (help!) en dan al die prutsen, afhalen ringen, passen kleed, proefkapsel proefshmink, bloemen bestellen, tafelindeling, uitnodigingen verdelenen,... nog genoeg prutsdingen te doen dus. Veel succes nog!
Spannend hé. Wij trouwen op 7 mei en wij hebben onze uitnodigingen net klaar. Nu nog schrijven en aftellen. Nog 78 dagen te gaan. Groetjes, Ingrid