Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

100 dagen! Weeeeeeeeeeeeeeeee!!!

16-2-2011 9:04:21
Een koude rilling over mijn rug, bloeddruk gaat even omhoog en moet toch even slikken toen ik vandaag het forum opende.
Nog 100 dagen! OMG, zal alles wel in orde komen? Tuurlijk wel, je hebt al bijna alles gedaan! Maar ja er zijn nog zoveel details, niet? Maar die kleine dingen kan je allemaal op 1 dag geklaard hebben.
Ok dan neem ik mijn to do lijst er nog even bij. Ok het ziet er goed uit. Bloeddruk terug normaal, ademhaling begint terug rustig te worden.

Amai de laatste tijd heb ik zo enkele van die korte paniekmomentjes gehad! Gelukkig zijn die snel terug over.

Gisteren uitnodigingen besteld. Morgen al de enveloppen halen en tegen 1e week van maart krijgen we de uitnodigingen. Misboekje moet nog worden goedgekeurd want kregen plots te horen dat we een nieuwe priester krijgen. Hopelijk is het nen toffen! En zaterdag menu gaan kiezen.

Dan nog enkel bloemen en wat kleine prutsen, maar dat komt in orde!

Let's go girls!!!

Gr.
Julie

julie
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 683

Beja
4-6-2011
 Meld misbruik16-2-2011 9:13:06

Spanneeeeeeend !!!
hier ook al redelijk wat gedaan maar ben toch nog/al behoorlijk zenuwachtig :)
nog 107 dagen te gaan.

Alvast succes en geniet van jullie dag !

groetjes
Beja

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik16-2-2011 10:08:27

Haha t'was precies nog mar gisteren dat ik mijn "whoehoe nog 100 dagen bericht postte"... En ik zit nu al aan 85! Geloof mij uw paniekmomenten gaan verergen, bij mij is het bijna iedere dag aan't komen maar dan besef je wel ALTIJD van "ik ben goed op schema" :) Succes met de voorbereidingen eh ;-) en je weet het eh ... zen ... !!

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik16-2-2011 13:50:31

Hehe, ook hier de laatste 100 dagen zijn een feit. Af en toe stress van oei zo weinig en aan andere kant van help dit gaat voorbij vliegen. Paniekmomenten vallen hier mee, alleen de twijfels. Heb ik dat goed beslist, gaat dat wxel goedgekozen zijn. Menu vorige zaterdag nog gekozen. Nu idd mn ventje zn kostuum nog (help!) en dan al die prutsen, afhalen ringen, passen kleed, proefkapsel proefshmink, bloemen bestellen, tafelindeling, uitnodigingen verdelenen,... nog genoeg prutsdingen te doen dus.

Veel succes nog!

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik17-2-2011 14:03:16

Spannend hé. Wij trouwen op 7 mei en wij hebben onze uitnodigingen net klaar. Nu nog schrijven en aftellen. Nog 78 dagen te gaan.
Groetjes,
Ingrid

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...