Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Petit Gateau

17-2-2011 14:12:01
Hey bruiden

Ik en mijn verloofde hadden vandaag een afspraak om onze taart te gaan voorproeven en het ontwerp te bespreken. Nu wil het juist lukken dat ik ziek ben geworden en ik mijn vriend dus alleen heb gestuurd omdat ik de afspraak niet wou afbellen. Ik bel dus met een klein hartje naar Petit gateau om te zeggen dat mijn vriend alleen komt omdat ik ziek ben en dat hij wat later kan zijn omdat het openbaar vervoer weeral is serieus te laat was. Het was geen enkel probleem, Angelique zei heel vriendelijk dat ze de taartjes zou inpakken en meegeven naar huis zodat ik er ook nog van kon proeven. Vond het echt supermega vriendelijk van haar!! En dat is niet alles, mijn vriend moest naar daar gaan met het openbaar vervoer, wat blijkbaar helemaal niet zo handig is in Zandvliet. Na lang onderweg te zijn komt hij daar aan, krijgt de taartjes mee naar huis en dan hebben ze hem nog een lift gegeven tot aan zijn bushalte (die 4 km verder lag) zodat hij niet heel de weg terug te voet moest gaan!

Ik heb dus enkel maar gigantisch veel lof voor Petit Gateau en ik wil ze iedereen echt aanraden, ze zijn ontzettend professioneel, vriendelijk en heeel erg goed in het maken van prachtige bruidstaarten!

Groetjes van een zieke bruid die zich straks zal volproppen met 3 verschillende soorten huwelijkstaart (ziek zijn heeft toch ook zo zijn voordelen hoor)

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 734

tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-2-2011 17:11:40

heel leuk dat ook positieve commentaren hier verschijnen en niet alleen de klachten

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik17-2-2011 17:54:27

Hey Lynn,
leuk om te horen, ik heb er een afspraak bij in april en ik verheug me er al op.

Ik mag wel niet graag taart, maar de antwoorden via mail beloven toch al veel goeds.
Geef maar een verslagje van de smaak.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...