Terug naar overzicht
lijkt ook mij een super idee... ik volg even mee
hallo, je moet eens op de site kijken www.hetfeestviltje.be dit vindt ik ook tof idee ipv een gastenboek. Ik denk dat ik dat ook ga doen het is wel nog redelijk duur vind ik. grtn katrien
Een idee: Bij de reeks van 'Vertel 's ' heb je een reeks bedoeld voor een bruiloft. Hier is een boek Vertel's over het bruidspaar Hierin staan verschillende vragen (en kan je er misschien zelf aan toevoegen) die de gasten over julli moeten invullen. Ikzelf heb van deze reeks het gewone gastenboek en ben hiervan echt tevreden. Veel succes met je zoektocht!
Ik wilde ook het boek van Elma van Vliet aanraden (Vertel's). Wij hebben de hele serie: Gastenboek (receptie gasten), Vertel's over het Bruidspaar (daggasten), Trouwdagboek en Vrijgezellenboek. Onze hele uitstraling van de bruiloft is ook verder gebaseerd op deze boeken, want heb via de uitgever het lettertype kunnen achterhalen en die gebruiken we ook op de uitnodigingen (lay-out lijkt ook erg op de boeken), menu's, bedankcadeautjes voor de getuigen, ringkussen en de fotograaf gaat dezelfde krullen verwerken in ons trouwalbum!!
Vertel's kan je vinden bij: http://www.trouwherinneringen.nl/ Groetjes, Ingrid
Ik kan de volgende site wel aanbevelen: www.guestbookstore.com! Het is wel van Engeland denk ik, maar wij hebben gemaild en de vraagjes dan laten vertalen in het Nederlands! Wij zijn er echt supertevreden van!
Mij lijkt het boek van de beertjes van 'Me tot You' ook wel leuk. Ik weet alleen niet waar je het kan kopen. En ik vraag me ook af hoe het er vanbinnen uitziet. Weet iemand dat? En dat boek 'Vertel's over het Bruidspaar' lijkt me ook heel mooi. Hoeveel mensen kunnen erin schrijven? En welke vragen worden er zo ongeveer gesteld? Groetjes Ellen
Heel leuk, zeker doen!!! Onze getuigen hadden als verrassing voor zo'n vriendjesboeken gezorgd. Wij hadden een "gewoon" gastenboek klaargelegd voor de serieuze boodschappen. Ik denk dat je dat in Hema, Action, Supra Bazar, ... kunt vinden.
Leontine, Vertel es lijkt me leuk maar ik ben benieuwd hoe het boek eruit ziet: kaft, lay-out,... Kan jij me daar meer info over geven?GroetjesGreet
Hey, ik raad je aan om hier op het forum op de homepagina, het rubriekje 'Zoeken' aan te klikken en dan als trefwoord "alternatief gastenboek" in te tikken. Dan krijg je alle topics daarover. Ga er maar eens in grasduinen, je vindt er alvast leuke ideeën.
Hey Mara, Wat dacht je van een leuk alternatief gastenboek zoals deze van Amelie Poulin uit de film "Le fabuleux destin d'Amelie Poulin. Zij knipt fotostrookjes, gemaakt in een fotohok zoals je die vindt in sommige stations of warenhuizen, in stukken en plakt die in een fotoalbum en schrijft er tekst bij. Je kan voor je feest een fotohok of fotoradar huren. De genodigden laten zich fotograferen en onmiddellijk komen er 2 strookjes met foto's uitgerold. Een foto van het huwend koppel en een bedanktekstje kan op voorhand worden geprogrammeerd en wordt op elk strookje onder of boven de andere foto's afgeprint. Leg een mooi boek met blancobladen of een fotoalbum met een schaar, lijm en pen naast het fotohok/radar. Laat de genodigden zelf 1 strookje bewerken en in het boek plakken met een leuk tekstje ernaast. Het andere strookje kunnen ze als aandenken meenemen. Fun gegarandeerd voor de genodigden en nadien hoef je geen bedankingskaartjes meer op te sturen. Info over het fotohok/radar vind je terug op www.Partyflash.be . Groetjes, Ingrid