Terug naar overzicht
Hey Tania, Voor het feest op zich kan ik je niet helpen. Maar het eten is daar altijd superlekker! Groetjes
Hey, wij hebben ook een optie genomen in het Kelsbekerhof te Nieuwerkerken. Het enige wat me zorgen baart, zijn de verschillende zalen. Ik heb schrik dat we weinig contact hebben met de genodigden als ze zo allemaal apart zitten. Ineee x
Ine Wij hebben ondertussen een datum vast gezet en zijn helemaal overtuigd van onze keuze :) Wij hebben gekozen voor buffet dus iedereen gaat zowiezo rond lopen en contact hebben met elkaar naar mijn mening. Eigenaars zijn trouwens super, zeer klantvriendelijk en weten waar ze mee bezig zijn. Veel succes nog met je zoektocht. Tania
Dag Tania,Ik zie dat je afgelopen zaterdag getrouwd bent. Proficiat!Wij zijn ook geïnteresseerd om onze trouw te laten doorgaan in Kelsbekerhof.Is het goed meegevallen? Eten in orde/genoeg? Drie zalen tot 1 gevormd, geeft geen probleem?Ik ken niemand die al ervaring heeft met Kelsbekerhof, dus daarom mijn vraag.Alvast bedankt en geniet van de wittebroodsweken. :-)Groetjes,Ine
Ine, alles was van begin tot einde tip-top in orde, ik kan geen enkel puntje opnoemen wat ik minder vond!Veel succes in je zoektocht naar een zaal en geniet van de voorbereidingen!