Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lengte kleed vs hakhoogte

19-2-2011 8:34:34
Hallo iedereen,

Vraagje: mag de uiteindelijke hakhoogte een beetje verschillen met de lengte van het kleed?
Ik heb toen ik de maten heb laten nemen een hakhoogte van 6 cm doorgegeven maar nu vind ik schoenen met een hakhoogte van 8 cm? Zou dat verschil van 2 cm een probleem zijn denken jullie?

Groetjes S

Samira
2-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1046

renske
12-8-2011
 Meld misbruik19-2-2011 9:00:52

neen hoor dat zal geen enkel probleem zijn wat je misschien wel kan hebben dat je kleed zo niet op de grond hangt en je schoen beetje komt piepen

Kim
19-8-2011
 Meld misbruik19-2-2011 10:30:44

Geen idee, kun je best eens vragen aan de bruidswinkel. Ik moet geen lengte opgeven, maar gewoon bij de eerste pas mijn schoenen meehebben. Normaal is een trouwkleed inderdaad lang genoeg.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-2-2011 15:04:54

Is je eerste pas dan al geweest? Ik veronderstel van niet, aangezien je pas in september trouwt... Normaal gezien neem je op je eerste pas je lingerie en schoenen mee en spelden ze dan de jurk af 'op maat'.

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik19-2-2011 18:09:26

Zelfs als je met 2 cm verschil zit, denk ik dat het nog altijd mooier oogt dat je jurk net niet op de grond hangt dan dat hij bijvoorbeeld op de grond sleept omdat je schoenen niet hoog genoeg zijn... Maar zoals Véronique zegt : er komt zeker nog minstens 1 pasbeurt en dan neem je je schoenen gewoon mee naar de winkel.

joke
2-9-2011
 Meld misbruik19-2-2011 18:34:27

Toen ik mijn kleed besteld heb, zeiden ze dat ik tegen de eerste pas mijn schoenen en lingerie moesten hebben. Dit om het kleedje perfect op maat te zetten. Ik veronderstel dat jij jou eerste pas ook nog niet gehad hebt aangezien wij beide op de zelfde dag trouwen?

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik19-2-2011 21:23:46

Hey
inderdaad mijn eerste pas zal in april zijn.

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik20-2-2011 13:14:32

Oei een stuk van mijn bericht staat er ni op.
Toen ik mijn kleed bestelde bij youniek, moest ik doorgeven hoe hoog mijn hak zou zijn.
Ik heb ondertussen schoenen gevonden met een hak van 7 cm, die ene cm zal denk ik ni zoveel problemen geven. We zien wel in april

stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik28-11-2013 23:05:03

Ikzelf heb ook 6cm doorgegeven want dacht dat dit een gewone hakmaat was , wat blijkt al de schoenen die ik mooi vind en de hoogte die ik altijd draag als 'gewone hakken' is 8cm :s vind de schoenen die ik gezien had geweldig maar durf ze niet kopen uit schrik dat mijn kleed veel te kort gaat zijn :s hakhoogte was 9 cm
was ook in youniek

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...