TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
renske
12-8-2011
|
19-2-2011 13:39:55
het is een prachtig kleed proficiat!
ik trouw in een onbekend merk mijn kleed komt van maastricht goedkope jurken maar toch mooie collecties www.chrandels.be de collecie joy maar mijn kleed staat er jammer genoeg niet tussen mijn achterkant wel en dat is normaal de eerste foto waar voor an achterkant opstaan van collectie joy bridal maar mijn voorkant is van een andere kleed :)
ik kijk er al naar uit! 26februari is mijn 2de pasbeurt stress stress stress!
|
|
frida
6-2-2010
|
19-2-2011 15:04:41
He van welk jaar je kleed komt is niet belangrijk als jij hem mooi vind.. Geniet er van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Katrien
14-5-2011
|
19-2-2011 16:03:52
wauw, supermooi kleed!!! zou ik ook gekocht hebben, zonder een seconde te twijfelen - ben zelfs een beetje jaloers, ook al ben ik in de wolken over mijn eigen kleed :) . maakt niet uit van welk jaar hij is, hij is veel mooier dan de meeste jurken die ik van dit jaar heb gezien! veel plezier ermee!
|
|
Sarah
30-7-2011
|
19-2-2011 16:42:34
Hey
Heel mooi kleed, het achterste is echt wauw. Maar ik ben dan ook een echte Ian Stuart fan alhoewel mijn kleedje een Maggie Sottero is geworden
Mijn kleed is de Elouise Royal
Ook met veel tullle zoals jouw sleep
|
|
Ce
13-9-2013
|
20-2-2011 20:22:58
Heel mooi !
Misschien kan je voor witte (parel)juwelen kiezen, om het iets traditioneler te maken (als je dat wou willen)
|
|
ilse
7-8-2010
|
21-2-2011 7:46:57
Heel mooi kleedje.
Het jaartal maakt niet uit, als het maar mooi is!
Groetjes,
ilse
|
|
Bert
|
28-2-2011 14:05:15
Hallo, Tof dat je je droomkleed gevonden hebt. Ik ben ook naar de Outlet geweest en je moet inderdaad geluk hebben. Ik heb het mijne daar ook gevonden :-) Het is geen Ian Stuart geworden, maar heb er wel 2 van gepast en die zitten idd als gegoten. Veel plezier met je kleed!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|