Terug naar overzicht
Goh, een reis boeken om te weten of dat paspoort voldoende is. Ik zou ook niks anders weten hoor. Ofwel hebben ze er een kopie ervan genomen om er iets anders mee uit te steken. Spannend hoor, groetjes
Juist eens met mijn papa gebeld omdat ik toch wat ongerust was, en het is geen reis, ook gene ballonvlucht, het is iets ongebonden... kheb er echt totaal geen enkel idee van...
Ej Inge Dan wordt het gewoon afwachten en je laten verrassen :) Kan ook leuk zijn! Geniet ervan
Oh zo spannend!!! :D
Het kan ook gewoon iets zijn om je op een dwaalspoor te brengen, hé! ;-) Niet aantrekken, gewoon genieten!!!
laat weten wat het nu was éh:)
Tja daar ga je toch nog eventjes geduld voor moeten hebben, net zoals wij :D
Ik dacht ook direct aan een ludieke actie, iets dat ze gaan uitvergroten of zo om dan aan jullie huis te hangen of iets anders leuks. Ik zou me ook geen zorgen maken. Maar is inderdaad verdikke spannend!
Hier de zus, Wij hadden het paspoort nodig om een rekening te openen op naam van het bruidskoppel. We hebben aan alle genodigden gevraagd om hun cadeau te storten op dit "onbekende" rekeningnummer en het nummer zelf werd verstopt in verschillende opdrachten. Zo mocht het nieuwe gehuwde paar toch wat moeite doen om aan hun cadeautje te geraken...