Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij mama

19-2-2011 23:11:49
Dag mede-bruidjes,

graag jullie hulp bij het volgende. De mensen uit de suite moeten bij ons geen suitekledij dragen maar gewoon feestelijke kledij waar ze zich goed in voelen. Nu ben ik al met mijn mama op zoek gegaan naar een outfit maar zonder succes. In trouwwinkels verkoopt men enkel suitekledij en als we de winkelstraten doen (bvb Waregem en Roeselare) komen we wel feestkleedjes tegen maar dan voor enkele generaties jonger. Mijn mama is echt wel nog modern maar een kleedje tot net onder de poep of in stretchstof (die alles aftekent) is niks voor haar. :) Hebben jullie tips met leuke winkels in west- of oost-vlaanderen waar mijn mama haar zin zou kunnen vinden?
Alvast bedankt!

Groetjes
Greet

Greet
15-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1523

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik20-2-2011 8:35:35

de P&C (die zal daar bij jullie ook wel ergens te vinden zijn zeker)
Bij ons in Wijnegem hebben ze daar een hele feestcollectie voor alle leeftijden.

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik20-2-2011 10:16:51

Anne-Sophie smartshopping .. Zijn een aantal winkels, weet wel niet juist of er eentje in jullie buurt is ..

Dorine

Meld misbruik20-2-2011 10:53:58

Misschien even de moeite om langs te gaan, Bulté in Waarschoot, voor jong en niet zo jong, mooie merken en vriendelijke hulp.
Faket in Merelbeke
Gerberhom in Drongen

leen
27-8-2011
 Meld misbruik20-2-2011 11:23:19

Den Yzer in Ardooie Jo mode Lochristi Antes mode Lovendegem Gerberhom Drongen Aub, mooie winkels! Mijn mama en schoonmama gn er ook. Zowel vr oud als jong! Grts

Lien
7-5-2011
 Meld misbruik20-2-2011 11:28:55

Wij zijn juist ook op jacht geweest ! Bij ons moet het ook geen suite zijn ze ! In den yzer in ardooie maar ze hebben niet veel dit jaar! Hm nog enkele goeie winkels zijn Delaere in beitem, nog één in wervik ook, maar weet de naam niet. Miatex in moorslede, Nathalie boetiek in lauwe/aalbeke. Daar heb je zo merken van atmos, san martino, zowel voor jong, volwassenen als oudere mensen.

Veel succes hopelijk ben je geholpen

Lien

Dorine

Meld misbruik20-2-2011 16:37:26

Nog ééntje met goeie naam : Polly Magoo in Eeklo

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik20-2-2011 17:52:38

Bij 1.2.3. hebben ze meestal ook mooie feestjurkjes, die er niet uitzien alsof ze gemaakt zijn voor de gemiddelde 16-jarige om mee te gaan dansen.

eline
20-5-2011
 Meld misbruik20-2-2011 19:47:49

Deleye (kuurne, roeselare en brugge)

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik21-2-2011 11:20:49

Bij Steps hebben ze mooie kleedjes (niet onder de poep, maar wel vrij jong...) Ofwel bij Coast in Inno...

Veerle

Meld misbruik21-2-2011 20:59:57

Hallo

Ik verkoop de bruidsjurken en suitekleedjes die in mijn winkelruimte staan als toonzaalmodel aan verminderde prijzen.
Het betreft vier trouwjurken en twee suite- avondjurken. U kan deze bekijken op mijn website www.kleermaakster.be . Op de hoofdpagina vindt u een foto met drie bruidsjurken. Er staat ook een trouwjurk op de pagina 'bruidskledij' (lang gebroken wit - rechts onderaan). De suitekleedjes vindt u op de pagina 'suite- en feestkledij' (foto 1 - roos + foto 4) en op de pagina 'dameskledij' (foto 3 blauw+wit). De maat van alle jurken en kleedjes is 38-40, de prijzen voor bruidsjurken is 375,00, de prijs voor de suite- avondkleedjes 230,00 €. Indien u meer informatie wenst of een trouwkleed of suitekleed wenst aan te passen neem gerust even contact op. U vindt mijn contactgegevens ook via wijtrouwen.com - 'Mijn trouwjurk' - Couture/kleding op maat (VéVé).

Veerle Vermeire
veerle.vermeire1@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...