Terug naar overzicht
de P&C (die zal daar bij jullie ook wel ergens te vinden zijn zeker) Bij ons in Wijnegem hebben ze daar een hele feestcollectie voor alle leeftijden.
Anne-Sophie smartshopping .. Zijn een aantal winkels, weet wel niet juist of er eentje in jullie buurt is ..
Misschien even de moeite om langs te gaan, Bulté in Waarschoot, voor jong en niet zo jong, mooie merken en vriendelijke hulp. Faket in Merelbeke Gerberhom in Drongen
Den Yzer in Ardooie Jo mode Lochristi Antes mode Lovendegem Gerberhom Drongen Aub, mooie winkels! Mijn mama en schoonmama gn er ook. Zowel vr oud als jong! Grts
Wij zijn juist ook op jacht geweest ! Bij ons moet het ook geen suite zijn ze ! In den yzer in ardooie maar ze hebben niet veel dit jaar! Hm nog enkele goeie winkels zijn Delaere in beitem, nog één in wervik ook, maar weet de naam niet. Miatex in moorslede, Nathalie boetiek in lauwe/aalbeke. Daar heb je zo merken van atmos, san martino, zowel voor jong, volwassenen als oudere mensen. Veel succes hopelijk ben je geholpen Lien
Nog ééntje met goeie naam : Polly Magoo in Eeklo
Bij 1.2.3. hebben ze meestal ook mooie feestjurkjes, die er niet uitzien alsof ze gemaakt zijn voor de gemiddelde 16-jarige om mee te gaan dansen.
Deleye (kuurne, roeselare en brugge)
Bij Steps hebben ze mooie kleedjes (niet onder de poep, maar wel vrij jong...) Ofwel bij Coast in Inno...
Hallo Ik verkoop de bruidsjurken en suitekleedjes die in mijn winkelruimte staan als toonzaalmodel aan verminderde prijzen. Het betreft vier trouwjurken en twee suite- avondjurken. U kan deze bekijken op mijn website www.kleermaakster.be . Op de hoofdpagina vindt u een foto met drie bruidsjurken. Er staat ook een trouwjurk op de pagina 'bruidskledij' (lang gebroken wit - rechts onderaan). De suitekleedjes vindt u op de pagina 'suite- en feestkledij' (foto 1 - roos + foto 4) en op de pagina 'dameskledij' (foto 3 blauw+wit). De maat van alle jurken en kleedjes is 38-40, de prijzen voor bruidsjurken is 375,00, de prijs voor de suite- avondkleedjes 230,00 €. Indien u meer informatie wenst of een trouwkleed of suitekleed wenst aan te passen neem gerust even contact op. U vindt mijn contactgegevens ook via wijtrouwen.com - 'Mijn trouwjurk' - Couture/kleding op maat (VéVé). Veerle Vermeire veerle.vermeire1@telenet.be