Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking voor de gasten... Iemand originele ideeën??

20-2-2011 12:29:23
Beste bruidjes!

Heeft iemand een origineel idee om de gasten van het avondfeest als bedanking te geven?
Eerst hadden we een gewone foto van ons in gedachten, maar die vliegt dan toch na een tijdje in de kast bij iedereen..

Ik dacht dat ik op het internet wel veel leuke ideeën zou vinden, maar ik heb nog niks origineel gevonden.
Wat geven jullie als bedanking?

Alvast bedankt!

Jill
30-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1621

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik20-2-2011 13:24:59

Wij werken wel met een foto MAAR wel van hen zelf: als ze binnenkomen, worden ze in een retro-kader getrokken door onze fotograaf. Op einde van feest krijgen ze een kadertje mee met een papiertje erin dat HUN foto nog volgt. Wij sturen enkele weken later een bedankingskaartje met onze foto maar dus ook inclusief HUN foto, waardoor ze dan hun foto kunnen inkaderen en op de kast kunnen zetten.

Lekker goedkoop! Afdruk foto's krijgen we bij fotograaf er bij, alsook onze bedankingskaarten, ik heb dan via extrafilm "foto's" laten afdrukken met ons tekstje erop om voorlopig in kader te steken (0,18 euro/foto) en kaders van Hema (0,5 euro / stuk), dus voor nog geen euro hebben we PER KOPPEL een bedankingetje

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik20-2-2011 13:38:34

Mijn vriend drinkt bijna nooit... en als er al eens wat alcohol aan te pas komt... dan wordt er een limoncello-ke gedronken... daarom hebben wij ervoor gekozen om iedereen een flesje zelfgemaakte limoncello te geven... zelfgemaakt en echt iets voor ons... ik hoop dat de gasten er blij mee zijn...

Veel succes met de zoektocht....

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik20-2-2011 14:42:38

wij geven een bedankt-magneetje met 3 mini-merci'kes, magneetje besteld bij Vistaprint (in de stijl van onze uitnodigingen)

groetjes
Joyce

evy
18-6-2011
 Meld misbruik20-2-2011 15:05:14

ey

wij geven een kaarsje met onze namen op en bedankt, even goed kon je daar een foto laten opzetten... wij kozen bewust er geen foto op te zetten en dan nog repen chocolade, dus de keuze is aan de gasten...

kathy
4-6-2011
 Meld misbruik20-2-2011 16:35:59

WIj geven trouwgom....Vond dit wel nog origineel omdat ik dit zelf nog niet was tegengekomen op een trouwfeest:) En je gasten kunnen het bijhouden of ook echt verbruiken. Je kan deze ook laten personaliseren: er staat standaard op bedankt voor je komst en dan kan je kiezen -om tegen een kleine meerprijs- je namen erop te laten drukken.

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik20-2-2011 17:08:45

Wij hebben het klassiek gehouden: een doosje met drie pralines in (hartjes, van valentijn ;-)) dat wordt dichtgehouden met een splitpen en ons logo.

Niet erg origineel, maar eetbaar, geen spul waar de mensen dan achteraf geen blijf meer weten of zo. Het doosje kan bij het oud papier, als ze willen, de chocola zal snel op zijn (2 zwarte en één witte praline, om in het kleurenschema te blijven...)

Jill
30-9-2011
 Meld misbruik20-2-2011 18:08:30

@ Elke : Leuk idee van die limoncello!

@ Kathy : Waar heb je die trouwgommen besteld? Is idd een tof ideetje!

@ Yicke : Waar heb je die pralines dan besteld? Gewoon bij een bakkerij ofzo?
En de doosjes?
Kwam dit duur uit per persoon?
Alvast bedankt!

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik20-2-2011 22:18:08

@ Jill...

Ik dacht er net aan... wat ik laatst op een trouw heb gekregen is 'katerwater'... een flesje plat water met een etiket in de stijl van de uitnodiging. Daarhaan hing een asperientje...

Veel succes met je keuze...

PS: als je denkt in termen van de zelfgemaakte flesjes limoncello... ik heb de flesjes besteld bij AVA voor € 0,75/stuk. Het zijn echte limoncello flesjes (rond met lange hals)... ze zijn niet in het standaardassortiment maar wel te bestellen (levertijd 6 weken).

kathy
4-6-2011
 Meld misbruik21-2-2011 9:45:42

Ik heb die trouwgom besteld in Nederland via een website. De naam schiet me even niet te binnen. Ik denk danta's import (zal het eens nakijken). Ik denk dat wij ongeveer 1 euro betaald hebben per bedanking, maar de prijs hangt af van het aantal dat je besteld.

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik21-2-2011 17:02:51

wij maken achteraf een presentatie op DVD als bedankje. Foto's van de trouwdag en feest , naar iedereen persoonlijk gericht, zo heeft iedereen ineens wat foto's.

Ann

Meld misbruik22-2-2011 19:53:58

Wij geven de gasten een cd'tje met daarop onze mooiste liedjes van die dag! Zo hebben de gasten nog iets wat ze kunnen gebruiken achteraf, en is het niet weggegooid geld.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...