Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf, ceremoniewagens en ceremoniemeester vastgelegd!

20-2-2011 14:56:50
Dag collega's!

Het was voor ons een zeer productief weekend! We hebben immers (eindelijk :-p) onze fotograaf, ceremoniemeester en ons ceremonievervoer kunnen vastleggen! :-d Weer iets dat van ons lijstje kan en wat stress minder ;-).

Fotograaf: Photo4you - Bart Vandermeersche uit Merchtem
Ceremoniemeester: Marc Marchant uit Merelbeke
Ceremonievervoer: witte Mercedessen via Marc Marchant

Ben happy!

Groetjes, Evelien.

Evelien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 756

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik22-2-2011 13:20:56

Hey Evelien,

wij hebben binnenkort ook een afspraak met de fotograaf die jij gekozen hebt.

Maar we weten niet echt wat we hiervan moeten verwachten...
Kan jij hier misschien een beetje uitleg over geven?

Alvast bedankt

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik25-2-2011 22:20:11

héy Evelien.. ik krijg een beetje stress als ik zie hoe ver jullie al staan met de plannen, en als ik zie dat wij bijna twee maand vroeger trouwen :) aan de andere topics te zien, bekijken jullie ook zo'n beetje dezelfde zalen als wij... ik hoop dat we nog ergens een plekje vinden voor onze datum, want wij moeten nog beginnen met langs te gaan bij de zalen die ons het meeste aanspreken ! pompidom :)

ik ben wel héél blij voor jou dat je nu al een beetje opgelucht kan ademhalen :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-8-2011 13:53:59

Hey Evelien,

Ik heb ook afspraak met Bart op vrijdag 2 september...ben benieuwd!

groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik16-8-2011 17:17:03

Hey Sandra,

Wij vonden hem allesins super! Zijn albums zijn helemaal onze stijl en daarbij was hij ook nog eens heel betaalbaar ;-). En we krijgen alle foto's in hoge kwaliteit op dvd, wat bijna nergens zo was :-s.

Dus het is allesins de moeite ;-)

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...