Terug naar overzicht
Hey Evelien, wij hebben binnenkort ook een afspraak met de fotograaf die jij gekozen hebt. Maar we weten niet echt wat we hiervan moeten verwachten...Kan jij hier misschien een beetje uitleg over geven? Alvast bedankt
héy Evelien.. ik krijg een beetje stress als ik zie hoe ver jullie al staan met de plannen, en als ik zie dat wij bijna twee maand vroeger trouwen :) aan de andere topics te zien, bekijken jullie ook zo'n beetje dezelfde zalen als wij... ik hoop dat we nog ergens een plekje vinden voor onze datum, want wij moeten nog beginnen met langs te gaan bij de zalen die ons het meeste aanspreken ! pompidom :) ik ben wel héél blij voor jou dat je nu al een beetje opgelucht kan ademhalen :)
Hey Evelien, Ik heb ook afspraak met Bart op vrijdag 2 september...ben benieuwd! groetjes
Hey Sandra, Wij vonden hem allesins super! Zijn albums zijn helemaal onze stijl en daarbij was hij ook nog eens heel betaalbaar ;-). En we krijgen alle foto's in hoge kwaliteit op dvd, wat bijna nergens zo was :-s. Dus het is allesins de moeite ;-) Groetjes!