Terug naar overzicht
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ben gisteren naar een juwelier geweest. We hebben 'de trouwringen' nog niet gevonden, maar zij vertelden ons dat de titaniumringen niet aangepast kunnen worden. Eventueel kunnen ze voor een kleine meerprijs ingegeven worden en krijg je dan een nieuwe maat. Op www.trouwplaza.be vind je heel wat info over het materiaal van de trouwringen. Hopelijk heb je er wat aan.
Hey Evy, Wij zitten met hetzelfde probleem. Wij gaan binnenkort ook kijken voor ringen, ook voor Titanium. Die kan je idd niet vergroten/ verkleinen. Bij het merk Auro Design hebben ze wel mooie ringen vind ik! Ook gewoon eens vragen bij je plaatselijke juwelier!
Ja, ik heb al enkele mooie ringen gezien in titanium, gecombineerd met goud bij Amici. Ik vind deze even mooi als witgouden ringen. Hopen dat onze vingers niet teveel dikker worden ;)
Hoi! Wij gaan ook kijken voor onze ringen bij Amici. Zijn zowiezo al niet echt juweeldragers en willen er ook geen honderden euro's aan geven en gaan waarschijnlijk zien voor stalen ringen.
Hey, wij wilde oorspronkelijk ook titanium. Kan niet vergroot/verkleind worden en bovendien (vriend heeft gevaarlijk beroep) als je hand zwelt, moeten ze de ring in stukken knippen en kan die nooit meer hersteld worden. Een gewone ring kan wel hersteld worden. Vooral het laatste was voor ons de doorslag en we hebben uiteindelijk andere ringen gekozen.
hey, wij hebben voor de onze, tweekleurig goud, 400 euro betaald. Hebben ze aangekocht bij Millet, in de rijdtstraat te Antwerpen. Dicht tegen centraal station. Is geen winkel maar een handelaar. Is echt wel eens de moeite om er naar toe te gaan. Als je er in de voormiddag bent (gaat wel pas open om half elf) kan je ze de dag zelf nog meekrijgen, gegraveerd. Gewoon een dagje Antwerpen van maken. Groetjes