Terug naar overzicht
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ben gisteren naar een juwelier geweest. We hebben 'de trouwringen' nog niet gevonden, maar zij vertelden ons dat de titaniumringen niet aangepast kunnen worden. Eventueel kunnen ze voor een kleine meerprijs ingegeven worden en krijg je dan een nieuwe maat. Op www.trouwplaza.be vind je heel wat info over het materiaal van de trouwringen. Hopelijk heb je er wat aan.
Hey Evy, Wij zitten met hetzelfde probleem. Wij gaan binnenkort ook kijken voor ringen, ook voor Titanium. Die kan je idd niet vergroten/ verkleinen. Bij het merk Auro Design hebben ze wel mooie ringen vind ik! Ook gewoon eens vragen bij je plaatselijke juwelier!
Ja, ik heb al enkele mooie ringen gezien in titanium, gecombineerd met goud bij Amici. Ik vind deze even mooi als witgouden ringen. Hopen dat onze vingers niet teveel dikker worden ;)
Hoi! Wij gaan ook kijken voor onze ringen bij Amici. Zijn zowiezo al niet echt juweeldragers en willen er ook geen honderden euro's aan geven en gaan waarschijnlijk zien voor stalen ringen.
Hey, wij wilde oorspronkelijk ook titanium. Kan niet vergroot/verkleind worden en bovendien (vriend heeft gevaarlijk beroep) als je hand zwelt, moeten ze de ring in stukken knippen en kan die nooit meer hersteld worden. Een gewone ring kan wel hersteld worden. Vooral het laatste was voor ons de doorslag en we hebben uiteindelijk andere ringen gekozen.
hey, wij hebben voor de onze, tweekleurig goud, 400 euro betaald. Hebben ze aangekocht bij Millet, in de rijdtstraat te Antwerpen. Dicht tegen centraal station. Is geen winkel maar een handelaar. Is echt wel eens de moeite om er naar toe te gaan. Als je er in de voormiddag bent (gaat wel pas open om half elf) kan je ze de dag zelf nog meekrijgen, gegraveerd. Gewoon een dagje Antwerpen van maken. Groetjes
Hey Hey, je moet eens horen bij Juwelier Arnaud (op google vind je zijn site) Ik denk dat het bij hem wel mogelijk is om de Titanium ringen te vergroten/verkleinen. Hopelijk ben je hiermee geholpen. Groetjes
onze ringen komen van het merk XEN. kijk maar eens op de website www.xen.de
wij hebben paladium genomen deze kan je wel laten aanpassen ! het lijkt op titanium, maar ze zijn steviger
Hoi, wij hebben dit weekend onze trouwringen besteld van het merk Amici. We hebben uiteindelijk gekozen voor zilveren ipv staal omdat deze wel nog kunnen aangepast worden van maat en omdat de kleur nog iets zachter was. Kwam voor de 2 ringen met gravure op €268.
Onze trouwringen zijn ook van Amici en zijn dus ook stalen ringen. Nadeel is inderdaad dat je ze niet kunt vergroten of verkleinen, maar ze zijn wel véél steviger dan bv. zilver. Ze zullen nooit hun vorm verliezen. En idd, de prijs: de onze kostten iets meer dan €200 voor de twee (en in de mijne zit nog een steentje).
hey, wij hebben onze trouwringen ook al, ze zijn ook van titanium. wij hebben hiervoor maar 77 euro betaald, gegraveerd met namen en datum. Zondag waren we op de zwarte markt te tessenderlo en daar vonden we ze bij een juwelier die daar stond met zijn stand! mijn vriend mag ook zijn ring niet dragen dus waarom zoveel geld aan geven.?