Terug naar overzicht
Ik zou vrij vlug eens de bloemen gaan bespreken. Allessinds niet te lang meer mee wachten... En uw first aid kit heeft toch je ceremoniemeester? Volgens mij zitten we beiden heel goed op schema eh miss Kijk er allemaal naar uit !! Jerry zei onlangs dat ik "na de trouw in een zwart gat zal vallen". Maar ik denk dat wij dan ook effe rust verdiend hebben!
Ik heb wel al een goed idee voor de bloemen hoor. En ik ken de bloemenwinkel goed. Ik ga er elke week achter een boeket. En ze weten al wat ik wil. Het is gewoon nog het effectieve bestellen. Thomas zei dat ook tegen mij van dat zwarte gat. Maar wij willen snel kindjes dus vanaf dan kan ik snel op babyforums terecht :-) Gaan jullie op reis?
Ah en Aurelie, met First-Aid kit bedoel ik deo, inlegkruisjes, zakdoekje enz. :-) Zou mijn ceremoniemeester hier aan denken? En dan nog deo zonder alcohol hé... :-)
Wij doen inderdaad 10 dagen Italië en we vertrekken direct achter de trouw. Na onze reis kan ik uitkijken ofdat hij al dan niet het leger in kan (wat waarschijnlijk wel zo zal zijn) en zal ik hem de hele week moeten missen. Volgend jaar ga ik terug naar USA. Vanaf dat hij dan effectief gestationneerd is, kunnen we kijken voor een huis te kopen en na dat zijn we toch al 4 jaar verder en zal ik misschien eens beginnen denken aan kindjes ... Dus zo'n groot zwart gat zal het niet zijn Vertrekken jullie daarna ??
Wij gaan een goede week naar het zuiden van Frankrijk, maar niets geboekt ofzo hoor. Is nog geen hoogseizoen, dus zal wel nog op veel plaatsen te doen zijn. We zien wel waar we uitkomen... (is ook maar het enige waar ik zo nonchalant in ben hoor, controlefreak zoals ik ben... :-) )