Terug naar overzicht
Hey bruidjes en bruidegommen,
Ik volg momenteel een opleiding tot Professioneel Weddingplanner. In het kader van die opleiding ben ik nog op zoek naar een koppeltje om te helpen met de voorbereidingen van hun droomdag.
Trouw jij nog in 2011 en kan je gerust nog wat hulp gebruiken bij de voorbereidingen?
Ben je op zoek naar originele ideeën om er een fantastische dag van te maken?
Wil je graag een trouwfeest waar iedereen nog jaren van spreekt?
Dan help ik je graag om je droom waar te maken!
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,
Ellen
Van waar ben je ergens? Is misschien wel handig om te weten...
Hey Suzanne, Ik woon in Vlaams-Brabant.
Ik ben op zoek naar een koppeltje uit de provincie Vlaams-Brabant, Antwerpen of Oost-Vlaanderen.
Wij zijn van de provincie Antwerpen :) Groetjes
Hey Ellen, Mijn vriend en ik zijn verloofd sinds november 2010. We trouwen wel pas in 2012, maar de voorbereidingen, daar zijn we nu volop mee bezig... Ik weet niet of dat een optie is voor jou? of moet de trouw zelf ook voor 2011 zijn?
wij trouwen 30 april, maar ik vrees dat onze trouw in kannen en in kruiken is, anders had ik je graag geholpen met het feit dat jij ons wou helpen ;-) groetjes
Hoi Ellen, hier ook interesse (provincie Antwerpen). We vroegen ons af hoe het zit met het financiële kantje. groetjes
Hey Ellen, Leuk je hier te zien ;-)Ik hoop dat je snel trouwers vind en nog veel succes met de opleiding!Hopelijk tot snel op nog eens een leuke peda-reunie ;) Groetjes,Laura
Hey, wij trouwen 10/09/2011....en zijn van Oost-Vlaanderen
Wij trouwen op 2 juli 2011 en zijn van Oost-Vlaanderen.Wat is het prijskaartje? Groetjes
Ja dat wil ik ook wel weten en wat omvat het pakket concreet?
wij zijn van aalst!
wij west vlaanderen te ver zeker
Wij trouwen op 21mei2011 en moet nog heel wat gebeuren (begin serieus in paniek te raken zelfs) maar zal voor jou wss te vroeg zijn.
En oh ja, bij ons is het wel Oost-Vlaanderen (st-gillis-waas)
Hey Wij zijn van Eeklo en kunnen nog wel een helpende hand gebruiken want ik zit met mijn handen in het haar! We trouwen op 28 mei mijn mailadres: veronique.dheer@yahoo.com
Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik heb jullie een berichtje gestuurd met wat meer informatie. Groetjes, Ellen
hey wij zijn van stabroek hier is ook nog altijd een helpende hand welkom dagmarvanhemeldonck@hotmail.com
Mij mag je ook altijd meer informatie sturen: claudia.vanagtmael@hotmail.com
Hoi!! Wij trouwen op 7/10/2011 en zijn ook nog volop op zoek naar toffe ideetjes! Mijn email is eve_verstappen@hotmail.com dus sturen maar die info ;) x
Hallo, Mij mag je ook wat info sturen. Wij trouwen op 16/07/2011 en zijn van Schriek (omgeving Keerbergen/Tremelo) Bedankt. cathy.van.doorsselaer@telenet.be groetjes Cathy
ook naar mij mag je dit sturen: an2011@hotmail.be
Goede avond Ellen, ons trouwfeest brengt extra moeilijkheden met zich mee. We moeten ons verplaatsen eerst met de auto van mijn ouderlijk huis naar het gemeentehuis nadien naar Gent centrum om dan met de boot te vertrekken naar onze feestzaal. Zie jij het eventueel zitten om alles in goede banen te leiden. Indien je meer info wil mail me gerust pattymeersman@telenet.be btw we trouwen op 2 juli. Vele groetjes en tot hoors!!! Patty