Terug naar overzicht
Hoi, Het hangt er van af hoe lang je hem gebruikt. Ik merkte op internet ook al dat de prijzen vrij hoog zijn om een oldimter te huren. Voor een uurtje zou ik het duur vinden. groetjes Pieter
Wij rijden met een oldsmobile uit 58 en wij betalen voor 4u € 350 met chauffeur.
Wij rijden met een kever van 's morgens tot 's avonds aan avondfeest: 350€ voor de hele dag. www.rent-a-classic.be Groetjes Nathalie
Wij hebben een Rolls Royce Silver Cloud uit 1964 met chauffeur, bloemstuk op de auto en een fles champagne voor 6 uur voor 450 € incl. benzine, verzekeringen en BTW.
Wij zullen meerijden met een roze Cadillac uit 1960 (kan ook een jaartje schelen). Ganse dag maar 200 euro. (wel een verre kennis van mijn papa)
Idd te zien hoe lang je hem mag gebruiken. Uit jouw berichtje merk ik op dat dit enkel maar voor naar het gemeentehuis te rijden is... Dan is €200 wel veel hoor! Moest je nu zeggen voor een hele dag, dat is iets anders!
wij huren een 'gewone' auto (witte mini cabrio) en betalen 120 euro voor een weekend (alles waar ceremonie of trouw voor staat, kost vaak meer dan het dubbele...) zonder chauffeur natuurlijk groetjesJoyce