Terug naar overzicht
dag Chrisje, Ik denk dat je de juiste beslissing genomen hebt. Zeker als je zegt dat het voor jou als een opluchting voelt... Ook voor je dochter zal dit een bevestiging zijn van je moederliefde :-) Geniet nog van de voorbereidingen en van jullie dag!
Ik ben blij voor je dat je de stap hebt kunnen zetten! Probeer je niet te laten meeslepen in hun negatieve acties. Vanbinnen zal het wel moeilijk zijn, maar doe alsof alles als bij een eend van je afglijdt... Veel plezier bij de verdere voorbereidingen .
Dat is echt fantastisch nieuws, Chrisje ! Uiteindelijk heeft hij zelf de knoop doorgehakt en zijn jullie er dan ook uit. Eerlijk, ik denk echt dat je een wijze beslissing nam en ik wens je nog heel veel plezier met hetgeen er rest aan voorbereidingen. Die vriendin van jou zal vast dat klusje met plezier willen klaren. Maar bovenal ; je eigen kind zal zich die dag helemaal ontspannen voelen en kunnen genieten op die voor jullie zo belangrijke dag ! Want inderdaad : het geluk van je kind is het allerbelangrijkste. Zoals je zelf zegt : zo hoort het. Geniet er nu maar van ! .
Proficiat met je moedige stap! Breken met familie is niet gemakkelijk! Maar zolang je achter je beslissing staat, komt alles zeker goed! Dat hij zo reageert is niet verwonderlijk, laat het effe afkoelen! Geniet nu maar héééél erg van al je voorbereidingen samen met je dochter (en toekomstige man )
Je mag trots zijn op je beslissing Chrisje! Je hebt nu wel bewezen dat je een fantastische moeder bent! Laat jullie dag er zeker niet onder lijden en geniet van alle dagen die nog moeten komen! Je bent een moedige vrouw! Groetjes Kelly!
goed dat je de knoop hebt kunnen doorhakken. nu kan je eindelijk genieten van jullie mooie dag met jullie gezinnetje! Nog veel succes met de voorbereidingen!
Heel moedig! Ik denkt dat het een zeer grote steun moet zijn voor jou dochter om te weten dat haar moeder achter haar staat en haar steunt. Veel kaja (zoals ze bij ons zeggen)! Groeten Ellen
Proficiat met je keuzen, een moeder kiest voor haar kind, hoe moeilijk het ook is. je dochter zal jou daar zeer dankbaar voor zijn.. Groetjes
Dikke PROFICIAT! Tof dat je het gedurft hebt! Het is tenslotte uw feest, uw dochter, uw gezinnetje......en met hen moet je tenslotte ook verder. Mijn ouders hebben mij 15 jaar geleden letterlijk op straat gezet, omdat ik gay was, in een uur tijd, na mijn outing, zonder iets.... Ik heb me goed opgewerkt, heb een zeer goeie job! en een fantastische partner, nu zouden ze toenadering zoeken...No way! eerst de schande van de familie zijn, zoals ze zegden en nu toenaderen...neen!! ik wil alleen feesten met de mensen die me zeer nauw aan het hart liggen! It is my life!! Ik heb zoiets van loontje komt om zijn boontje
Heel moedig van je. De reactie van je broer is wel te begrijpen maar toch best kinderachtig. Mijn vriend zijn petekindje zal ook niet meelopen op onze dag door familietwisten. In het begin vind je dit erg maar een drama os dat nu ook weer niet. Op onze troew moeten enkel mensen aanwezig zijn die ons graag zien. Nog veel succes met het verdere plannen!
Hallo iedereen, Ik vind het fantastisch voor de steun die jullie geven en ja ik voel me een goede mama, vooral trots op mezelf dat ik de stap heb aangedurfd, maar ook door jullie steun hier en ook de leuke reacties en de lieve prive berichtjes, jullie zijn super.... Grtjs Chrisje