Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even mijn beslissing

25-2-2011 10:54:31
Hallo alle bruidjes en bruidegommen,

Eerst allemaal bedankt voor de positieve reacties op mijn post van 18/02/2011, ivm dat voorval met mijn broer!!!
Ik heb deze hem laten weten dat ik afzie van hem als getuige door wat er gebeurde en dat ik een enorm slecht gevoel heb hierdoor, hij was razend en ik moest zelfs niets meer zeggen dan dat hij maakte mijn zin af en zei heel spontaan dan breek ik met alles...
Hij probeerd me nu te raken door zijn zoontje niet meer te laten meegaan als bruidskindje ( hij is mijn metekindje), maar ik hou me sterk ookal raakt het me wel, maar weet dat er een dag komt dat hij oud en wijs genoeg is dat hij me zal kruisen en dan kan ik mijn verhaal in alle waarheid doen he...
Ik heb nu nog 160 dagen op de teller, ga dit weekend men beste vriendin vragen om haar handtekening te plaatsen voor me...
Ik weet 1 ding heb de juiste beslissing genomen en voel een zekere last af mijn schouders gevallen nu....
Ik ben nu aan het genieten van de voorbereidingen en van mijn gezin en zo hoort het he....
Iedereen hier even zeer veel genot van de voor bereidingen voor een van de mooiste dagen van jullie leven..
Groetjes

chrisje
5-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 965

karen
31-5-2011
 Meld misbruik25-2-2011 11:12:05

dag Chrisje,
Ik denk dat je de juiste beslissing genomen hebt. Zeker als je zegt dat het voor jou als een opluchting voelt... Ook voor je dochter zal dit een bevestiging zijn van je moederliefde :-)

Geniet nog van de voorbereidingen en van jullie dag!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik25-2-2011 11:23:36

Ik ben blij voor je dat je de stap hebt kunnen zetten!

Probeer je niet te laten meeslepen in hun negatieve acties. Vanbinnen zal het wel moeilijk zijn, maar doe alsof alles als bij een eend van je afglijdt...

Veel plezier bij de verdere voorbereidingen .

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik25-2-2011 11:25:34

Dat is echt fantastisch nieuws, Chrisje ! Uiteindelijk heeft hij zelf de knoop doorgehakt en zijn jullie er dan ook uit. Eerlijk, ik denk echt dat je een wijze beslissing nam en ik wens je nog heel veel plezier met hetgeen er rest aan voorbereidingen. Die vriendin van jou zal vast dat klusje met plezier willen klaren. Maar bovenal ; je eigen kind zal zich die dag helemaal ontspannen voelen en kunnen genieten op die voor jullie zo belangrijke dag ! Want inderdaad : het geluk van je kind is het allerbelangrijkste. Zoals je zelf zegt : zo hoort het. Geniet er nu maar van ! .

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik25-2-2011 11:39:46

Proficiat met je moedige stap! Breken met familie is niet gemakkelijk! Maar zolang je achter je beslissing staat, komt alles zeker goed!
Dat hij zo reageert is niet verwonderlijk, laat het effe afkoelen!

Geniet nu maar héééél erg van al je voorbereidingen samen met je dochter (en toekomstige man )

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik25-2-2011 12:20:51

Je mag trots zijn op je beslissing Chrisje! Je hebt nu wel bewezen dat je een fantastische moeder bent! Laat jullie dag er zeker niet onder lijden en geniet van alle dagen die nog moeten komen! Je bent een moedige vrouw!

Groetjes Kelly!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik25-2-2011 12:53:32

goed dat je de knoop hebt kunnen doorhakken. nu kan je eindelijk genieten van jullie mooie dag met jullie gezinnetje!
Nog veel succes met de voorbereidingen!

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik25-2-2011 12:57:02

Heel moedig! Ik denkt dat het een zeer grote steun moet zijn voor jou dochter om te weten dat haar moeder achter haar staat en haar steunt.

Veel kaja (zoals ze bij ons zeggen)!

Groeten Ellen

frida
6-2-2010
 Meld misbruik25-2-2011 15:37:32

Proficiat met je keuzen, een moeder kiest voor haar kind, hoe moeilijk het ook is. je dochter zal jou daar zeer dankbaar voor zijn..

Groetjes

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik25-2-2011 20:21:53

Dikke PROFICIAT!

Tof dat je het gedurft hebt! Het is tenslotte uw feest, uw dochter, uw gezinnetje......en met hen moet je tenslotte ook verder.

Mijn ouders hebben mij 15 jaar geleden letterlijk op straat gezet, omdat ik gay was, in een uur tijd, na mijn outing, zonder iets....
Ik heb me goed opgewerkt, heb een zeer goeie job! en een fantastische partner, nu zouden ze toenadering zoeken...No way! eerst de schande van de familie zijn, zoals ze zegden en nu toenaderen...neen!! ik wil alleen feesten met de mensen die me zeer nauw aan het hart liggen! It is my life!! Ik heb zoiets van loontje komt om zijn boontje

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik25-2-2011 21:09:19

Heel moedig van je. De reactie van je broer is wel te begrijpen maar toch best kinderachtig. Mijn vriend zijn petekindje zal ook niet meelopen op onze dag door familietwisten. In het begin vind je dit erg maar een drama os dat nu ook weer niet. Op onze troew moeten enkel mensen aanwezig zijn die ons graag zien. Nog veel succes met het verdere plannen!

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik26-2-2011 21:33:55

Hallo iedereen,

Ik vind het fantastisch voor de steun die jullie geven en ja ik voel me een goede mama, vooral trots op mezelf dat ik de stap heb aangedurfd, maar ook door jullie steun hier en ook de leuke reacties en de lieve prive berichtjes, jullie zijn super....

Grtjs Chrisje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...