Terug naar overzicht
hallo ellen, ik denk dat een zondag sluiten voor een bakker niet zo evident is, dat is waarschijnlijk hun meest winstgevende dag? ik zou het juist leuk vinden dat zijn nicht dan toch nog wilt afkomen voor het dessertenbuffet, zij moet waarschijnlijk zondag ook in de bakkerij staan? ik kom zelf ook uit een familie van zelfstandigen en wij zouden de zaak ook niet sluiten voor de trouw van onze nicht en het ook proberen op te lossen dat één van de twee komt.. want zo is er altijd wel een uitzondering, de communie van dat neefje, de trouw van die nicht,.. ik zou er persoonlijk niet te zwaar aan tillen en zeker ook naar hun feest gaan! groetjes, An
Dag Ellen, Eerlijk gezegd vind ik dat je nicht gelijk heeft hoor... Zondag is toch de meest drukke dag voor een bakker? En waarschijnlijk staat haar partner al broodjes te bakken als jullie nog op de dansvloer staan. Om dan niet naar haar trouw te gaan, dat zou ik maar heel egoïstisch vinden. Ik snap echt niet dat je het zelf al waard vind om hier ruzie over te maken. Er is al genoeg ambras in de wereld. In plaats van een beetje begrip op te brengen. Sorry als dit aanvallend overkomt, das niet de bedoeling :-)
hoi Ellen, Voor zelfstandigen is het inderdaad niet zo simpel om hun zaak zo maar even te sluiten... Niet open is geen inkomsten hé... Ik snap dat je het niet leuk vind, maar zou me even in hun plaats stellen, en het is nu wel zo dat ze toch moeite wil doen om te komen hé. Ik sluit me aan bij An en wel naar hun feest gaan hoor! groetjes Joyce
Ik kan me voorstellen dat je even ondersteboven bent van hun antwoord, maar zou het toch wat laten bezinken. Zoals An en Fleur reeds schreven is het niet zo evident om een eigen zaak te sluiten. Van een broer of zus zou je dit nog kunnen verwachten, maar een nicht is toch al heel wat anders vind ik persoonlijk. Blaas de stoom maar even van je af en laat het niet teveel aan je hart komen! ;)
Dag Ellen , ik zit net met het omgekeerde probleem ik ben zelfstandig en werk 6 op 7 vaak moet ik ook een feestje missen , want als ik elke keer als er een feest is moet sluiten dan is dat geen goeie zaak. En ik heb soms ook onbegrip voor de mensen die hun feesten altijd op een zaterdag doen! :-) Dus ik begrijp je nicht wel. Maar om nu ook niet naar hun feest te gaan zal alleen maar spanningen geven, wees dus blij dat er toch één van de twee komt en ga mee genieten van hun feestje. Veel succes nog en til niet zo zwaar aan alles
Ik ben volledig akkoord met bovenstaande meningen...
En toen verwijderde ze haar profiel... Duh??