Terug naar overzicht
Dag Evy, Ik woon in West-Vlaanderen, dus ik kan je niet helpen. De kapster die ik neem is een goede vriendin van me die een eigen kapsalon heeft, dus ik denk wel dat zij mij goed zal helpen. Voor visagiste ging ik zelf eens rond gaan in make-up winkels en pafumeries (MAC, ici paris XL, rituals...) en op de man af aan de verkoopsters vragen. Daar zijn er wel bij , die graag een centje bijverdienen denk ik. En je doet eerst een proef, dus als het echt niet goed is, zoek je gewoon een ander é...
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=305566&subject=nieuw-concept-online
Hey Ik woon in Sint-Truiden en ik heb via Michelle Feyaerts mijn make-up en haar geregeld. Zij komt ook over het land en heeft medewerkers overal. Het is wel niet zo goedkoop dat zeg ik erbij :) Groetjes
@ Sara: wat noem je niet goedkoop? Ik heb bij enkele al prijzen opgevraagd en deze lopen zo uiteen dat ik niet weet wat een "normale" prijs is Groetjes
Voor proefkapsel en make-up betaal ik: 150 euroOp de dag zelf 175 euro En daar komen dan nog eventuele verplaatsingkosten bij... Maar ik was het beu om te zoeken en ze komen aan huis dus voor ene keer had ik het er wel voor over...2 juni is m'n proefbeurt... Dus ik hoop dat ik goed gekozen heb ;)Ik heb ook heel veel positieve reacties over haar gelezen :)
Le visage Hasselt, je moet maar eens op de website gaan kijken Groetjes!
Hey, ik heb zonet een proefsessie gehad van Hani Fé, ik raad haar zeker aan. Mijn haar en make-up zijn exact zoals ik in gedachten had. En het past perfect bij mijn kleedje. Wat mij betreft heb ik een zeer goede keuze gemaakt. groetjes
@ Anouk: hoe valt zij mee in prijs? Ik heb haar ge-emaild maar nog geen antwoord terug. Groetjes
Ik ken wel iemand in Tongeren die ik kan aanraden, maar zij komt niet aan huis.. Moest je toch geïnteresseerd zijn, mail me maar: juf.sanne@hotmail.com groetjes Sanne
Hallo, Ik heb vandaag iemand geboekt. Jessica Vandecraen (Make-up 4 you).Merci voor de reacties!