Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vertel eens trouwdagboek

26-2-2011 21:55:18
Hoi,

Kent iemand de reeks " Vertel eens trouwdagboek" van Vliet? Ik wil die graag kopen! Maar ik wil eerst weten of je er wel alles in kent zetten

Groetjes

Melissa
2-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 963

Maartje
21-5-2011
 Meld misbruik26-2-2011 23:26:03

Hallo! Ik heb dit boek gekocht kort na onze verloving, en als ik zin heb dan schrijf ik er wat in .. T zijn allemaal vraagstellingen, van de manier waarop je elkaar hebt leren kennen en over het aanzoek enzo, de voorbereidingen, en de dag zelfs natuurlijk. Op t einde staan er ook nog veel vragen in over de periode na het huwelijk ..

Ik denk dat het vooral fijn gaat zijn om binnen x-aantal jaar nog eens in dit boek te lezen :o)

Groetjes!

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik27-2-2011 14:27:19

Ik heb hem ook en je kan er verder ook veel foto's, folders e.d. in plakken. We hebben foto's gemaakt toen we het restaurant en zo gingen bezichtigen en van toen ik mijn jurk ging passen en die komen er allemaal in evenals de uitnodiging (die als het goed is eind van de week klaar zullen zijn) en een van de organza-zakjes met kaartje die we voor de bedankjes gaan gebruiken. Ik ben er in ieder geval heel blij mee.

Odile
7-5-2011
 Meld misbruik27-2-2011 21:16:51

Wij hebben de hele box, het trouwdagboek is bijna helemaal ingevuld, behalve de gedeeltes over de trouwdag zelf en de periode erna.
Het "Vertel eens over het bruidspaar" boek gebruiken wij voor de gasten van ons avondfeest (ipv stukjes, liedjes en speeches) en het gastenboek ligt er vanaf de receptie. Wij zijn er erg content mee, ook omdat het gemakkelijk in te vullen is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...