TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
10-6-2011
|
28-2-2011 10:41:45
Beste Elsie,
Ik vind het persoonlijk wel een leuk idee. Zeker omdat jullie zaal in hetzelfde thema zit en dat je man zot is van Leffe. Misschien moet je wel een alternatief voorzien voor de kindjes of degenen die dat bier niet lusten. Is maar een ideetje hé.
Wij nemen zeephartjes in een doosje met gepersonaliseerd kaartje voor de dames(bedankjes.nl) en gegraveerde pennen voor de heren. Alles in totaal ook zo'n kleine 500€.
Succes met de voorbereidingen
Groetjes Nathalie
|
|
Leen
28-5-2011
|
28-2-2011 10:55:54
Ikzelf zou geen bierflesjes neerzetten.. Maar dat doe ik eigenlijk met geen enkel bedankje!
Mijn zus had een memo-blokje, dit gebruiken we, dus hoeven we het niet neer te zetten. Vrienden van ons hadden een glazen flesje met suikerbonen (glasbak want we konden er echt niks mee doen!) andere kennissen hadden een "taart" met allemaal doosjes waar je dan één doosje van kreeg (papierbak!!)..
Wijzelf gaan voor een fotohouder, een kaarsenhoudertje en een potlood met bloem op (allemaal gemaakt door het dagcentrum waar mijn broer verblijft, dit zijn allemaal mensen met een handicap en doordat we onze bedankjes daar laten maken steunen we een goed doel en zorgen we ervoor dat mijn broer SUPERFIER op onze trouw kan zeggen dat hij de bedankjes heeft gemaakt!)
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
28-2-2011 11:13:01
Hey Elsie,
Gezien jullie feestzaal, vind ik het idee van de flesjes wel leuk! Ik denk dat het daar ook leuk op de tafels zou staan . Het is helemaal in die sfeer hé.
Eerlijk gezegd zou ik me er geen zorgen over maken wat de mensen er achteraf mee doen. Ik denk dat het vooral de verrassing van het moment zelf is die bij de mensen in hun hoofdje blijft hangen en dat is wat telt!
Groetjes,
Charlotte
|
|
Lesley
8-7-2011
|
28-2-2011 11:19:04
Ik vind het wel leuk passen aangezien het in verband staat met jullie feestzaal.
Persoonlijk zou ik dat nu wel bewaren. Ik zou eerder zo'n dingen bewaren dan foto's...
Misschien een kleine tip: op vistaprint kan je ook héél goedkoop stickers laten maken...
Als jullie het leuk vinden, zou ik dat zeker doen!
|
|
mieke
7-7-2012
|
28-2-2011 11:57:31
Ik vind het ook een goed idee. Past volledig in het thema! Mensen houden die bedankjes eventjes bij maar na verloop van tijd beland het toch altijd in de vuilbak hé:-)
Groetjes,
Mieke
|
|
Sofie
6-8-2011
|
28-2-2011 12:39:38
Hoi,
Ik vind dit ook een heel goed idee. (voor de mensen die geen rodenbach lusten, hiermee kan je lekker stoofvlees bereiden :) )
Andere bedankjes belanden zowiezo in kasten, lades, enz. Om hoogstwaarschijnlijk ooit in de vuilbak te eindigen.
De flitspaal hebben wij ook overwogen. Het eerste moment was ik en een vriendin die mee was naar de beurs wild enthousiast over, maar na een tijdje vond ik het duur. Uiteindelijk zijn het maar kleine fotootjes die eruit komen en waar belanden die strookjes na een tijdje...
Uiteindelijk hebben wij de praatpaal genomen :)
|
|
Lieven
|
28-2-2011 12:54:33
Ik denk dat ze in ter Eeste enkel bierflesjes zullen toelaten van rodenbach of palm omdat zij die brouwen. Bieren van inbev zullen waarschijnlijk verboden terrein zijn. Mvg lieven
|
|
Cindy
17-9-2011
|
28-2-2011 13:18:18
Ik vind het ook een leuk idee! Zoals Sofie zegt zal niet iedereen het lusten en kan je het gebruiken om bvb. stoofvlees mee te maken. Leuk is dan wanneer je er een kaartje aanhangt met een lekker recept op om stoofvlees te maken!
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
28-2-2011 15:05:37
Hey!
Ik vind het een schitterend idee!!
Mijn vriend is ook een bierdrinker en zou dat ook meteen willen :)!
Ik zou me helemaal niet aantrekken van wat mensen achteraf met het flesje doen... maakt het uit?
Tegenwoordig is het een foto dat gegeven wordt, denk jij dat veel mensen dat bijhouden? dat verdwijnt allemaal in een kast... voor het jouwe krijgen ze nog statiegeld terug, haha!
Ik zou niets anders voorzien voor mensen die geen bier lusten... rodenbach is een mengeling tussen een gewoon biertje en een kriek... de meesten lusten het wel. En zijn er vrouwen die het niet lusten: een tip: doe er grenadine bij!
Voor de kinderen natuurlijk zou ik iets anders voorzien... maarja als het zoals bij ons is "geen kinderen" dan hoef je niets te voorzien :)
|
|
sarah
17-12-2011
|
28-2-2011 16:54:28
Ik vind het een leuk idee, en inderdaad foto "s en andere prullaria verdwijnen toch in de vuilbak. Ik ga ook iets eetbaar geven, ze kunnen er maar plezier van hebben
Ik zou inderdaad ook wel rekening houden met het feit dat Rodenbach deel uitmaakt van de Palm groep, en zou Inbev bieren vermijden.
Trouwens Kriek Boon maakt ook deel uit van die groep , dus je kan Rodenbach/ Kriek / Palm meegeven .
|
|
rafa
6-5-2011
|
28-2-2011 19:44:02
wij hadden hier ook aan gedacht, maar dan voor de mannen een jupilerke (drinkt mijn vriend graag), en voor de vrouwen een lindemans kriek (drink ik graag), maar jammer genoeg waren vrienden van ons ons voor en hadden hetzelfde gedacht.. dus op jacht gegaan naar iets anders..
|
|
Els
17-9-2011
|
28-2-2011 21:28:53
Op ons verlovingsweekendje in Brugge kwamen we een winkeltje tegen waar ze snoepjes maken. Hierin staan je namen met een hartje tussen ofzo. Lijkt me ook wel fijn om zo'n zakje gepersonaliseerde snoepjes mee te geven, we overwegen het...
|
|
jill
30-6-2012
|
5-4-2011 15:46:53
eerlijk gezegd zou ik da super tof vinden omdat te doen. toch kei leuk een flesje rodenbach met jou sticker op. Dan hebben ze nog iets om te drinken in plaats van iets dat in de kast beland :)
|
|
Inge
|
8-5-2011 22:20:18
Hey Hey,
tegenwoordig heb je al veel mogelijkheden met foto's.
Om te vermijden dat jullie foto in die schuif belandt, dan is misschien de magneetfoto wel leuk.
Deze kan je op koelkast, diepvries, magneetbord, ... hangen.
Dus de kans dat die in de schuif komt, wordt hierdoor wel al een pak gereduceerd :-)
Zowel foto.com als vistaprint.be stunten hiermee.
Good luck!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|