TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
28-2-2011 13:41:37
Hey Elke,
Ik probeer altijd naar de misviering te gaan als dit past in m'n planning. Daarna ga ik naar huis om me klaar te maken voor het feest later op de avond dan...
Voor een trouwfuif vanaf 20u30 zou ik me verwachten aan een dansfeest met drank en hapjes!
Hopelijk helpt dit je een beetje verder?
|
|
Yenda
16-7-2011
|
28-2-2011 13:44:45
Hoi,
Ik zou ook WEL naar de kerk komen, tenzij je enorm lang onderweg bent. (bv langer dan een uur rijden). Wij gaan meestal in gewone kledij naar de kerk en dan kunnen we ons s middags omkleden, naar de kapper, enz.
Onder trouwfuif zou ik vooral dansen en drank verstaan. En wel wat hapjes, maar dan eerder hapjes die op tafel staan zoals kaas, olijfjes, ed..
Groetjes
Yenda
|
|
Elsie
28-10-2011
|
28-2-2011 13:44:46
Als er staat 'trouwfuif' dan zou ik een dik feestje verwachten met hapjes en drankjes, geen klassiek stijf diner in ieder geval...
En ik zou naar de kerk komen, als het niet te ver is natuurlijk!
|
|
Emily
26-5-2012
|
28-2-2011 13:45:27
Gemeentehuis doen de meesten-denk ik- alleen met dichte familie en vrienden als er daarna nog een kerkelijke plechtigheid komt. Ik zou sowieso wel naar de kerk gaan als ik zo'n uitnodiging krijg, dat is gewoon speciaal en denk dat de trouwers dat ook zeker appreciëren. Als het natuurlijk echt ver rijden is voor jullie, is het moeilijker. Tenzij je er gewoon een dagje uit van maakt? De avond vermoed ik dat direct een feest in gang wordt gezet om half 9 en dat het bruidspaar ervoor wsch gedineerd heeft met zeer beperkt aantal personen. Ik vermoed dat er op de trouwfuif dan nog wel hapjes/bruidstaart/.... komen maar zeker geen heel menu. Groetjes!
|
|
Hilde
23-6-2011
|
28-2-2011 14:12:21
Hey,
Wij geven zelf ook een "trouwfuif" en onze gasten worden ook om 20.30h verwacht ....we gaan eerst dineren met de dichte familie en nadien kan het feest losbarsten. We bieden al onze vrienden, collega's, ...wel nog een barbecuereceptie aan en ook een uitgebreid dessertenbuffet. Zo komt het ook op onze uitnodiging:"Gunther en Hilde nodigen jullie graag uit op hun dansavond met bubbels, barbeceureceptie en uitgebreid dessertenbuffet". Zo weten de gasten dat er nog wel iets is van hapjes enzo, maar geen klassieke menu !!
|
|
frida
6-2-2010
|
28-2-2011 14:18:06
Dag, Als het kan ga ik altijd naar de kerk. En de trouwfuif is dansen, drinken en wat kleine hapjes ( zou ik zelf denken).
Groetjes
|
|
Evelien
4-6-2011
|
28-2-2011 14:30:58
Wij zetten op onze uitnodiging het uur van het gemeentehuis met daaronder "Wij nodigen u uit op het kerkelijk huwelijk..."
Zelf ga ik altijd naar de kerkdienst als het niet te ver rijden is.
Onder trouwfuif versta ik een dansfeest met een hapje en een drankje.
|
|
julie
28-5-2011
|
28-2-2011 15:10:46
Van de trouwfuif zou ik veeeeeeeel drank, goede muziek en eventueel belegde broodjes verwachten.
Ik zou het persoonlijk eerder vanaf 21u organiseren. Zo kunnen vrienden eerste samen iets gaan eten op restaurant. Dat doen wij altijd en zo zouden wij pas later toekomen dan 20u30.
Je schrijft ook vanaf 20u30 zo voelen de mensen zich vrij om bv om 21u of 21u30 pas aan te komen. Ik zou dit proberen te vermijden door te vragen om 20u30 stipt aanwezig te zijn.
Zo vermijd je dat je je moet haasten tijdens het diner met de familie en dan toch moet wachten tot iedereen er is.
Als iedereen er is kan de ambiance direct goed beginnen!
Allé tis maar een mening hoor... :-)
|
|
B.
|
28-2-2011 15:16:03
Het is door Hilde reeds aangehaald, maar de ervaring leert me dat je je gasten beter goed kan inlichten over wat ze gaan krijgen. De ene keer is er een lopend buffet, de andere keer blijft het bij enkele hapjes en/of een dessertenbuffet. Je bespaart je een hoop achterklap als iedereen weet dat er geen volledige maaltijd voorzien is.
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
28-2-2011 15:40:50
Hoi,
Ik zou zeker naar de kerkelijke viering komen, dat doe ik sowieso altijd als ik uitgenodigd word voor een avondfeest.
Onder een trouwfuif versta ik het volgende: aankomst niet per sé verplicht op het aangegeven uur (tenzij er expliciet bijstaat dat dit wel verwacht wordt), drankjes en hapjes à volonté (eerder van het type receptiehapjes, geen volledige maaltijd) en in een losse sfeer dansen van bij aankomst tot in de vroege uurtjes. Oh ja, en ook vooral statafels met weinig gelegenheid tot zitten, tenzij in een soort van loungehoekje.
Hopelijk ben je er iets mee,
Groetjes
|
|
Ellen
2-7-2011
|
28-2-2011 16:24:20
Hey, Naar de mis probeer ik altijd te gaan. Wij geven ook een trouwfuif en bij ons is het even receptie en dan dessertenbuffet. Maar vooral feesten en drinken en veel ambiance hopelijk. Groetjes
|
|
elke
16-4-2011
|
28-2-2011 16:29:23
hey hey! bedankt voor de vele antwoorden
op onze kaart staat niet "vanaf", er staat wel niet bij wat het inhoudt, enkel trouwfuif, daarom vroeg ik mij af wat de meesten daar onder verstaan. het is inderdaad bubbels, dan drank à volonté en wat hapjes.
|
|
Leen
28-5-2011
|
28-2-2011 17:16:35
Wij nodigen zelf niet iedereen uit op het gemeentehuis, dus de mensen die wel naar het gemeentehuis komen (mama, papa, (schoon)broers en (schoon)zussen) krijgen dit op een kaartje apart erbij. Vanaf de viering mag iedereen komen en deze uitnodiging krijg dus ook iedereen!
|
|
ilse
7-8-2010
|
1-3-2011 7:46:57
Hey,
Wij hadden ook een trouwfuif (zonder receptie). Die begon om 21h30. Wij hebben dit speciaal zo laat laten beginnen zodat we eerst uitgebreid met onze suite op restaurant konden en ons absoluut niet moesten haasten, we moesten immers nog een hele verplaatsing doen tussen het restaurant en de feestzaal. Bovendien dankzij het late uur wist iedereen dat ze geen eten moesten verwachten.
Wij hadden op de tafels rauwe groentjes met dipsaus staan en om middernacht waren er nog heel lekkere belegde broodjes voorzien (van bier drinken en dansen krijgt ge honger hé ).
Groetjes,
ilse
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|