Nu Online
Momenteel zijn er 399 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen gezocht, Antwerpen

28-2-2011 15:51:55
Kent er iemand een goed adresje voor trouwringen in Antwerpen? Wat is een 'normaal' budget voor een koppel trouwringen?

mama
31-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 740

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik28-2-2011 17:07:08

Die van ons kosten samen zo'n 1200 euro en zijn van auro design, voor dit geld zijn ze verzekerd tegen diefstal of verlies voor 2 of 3 jaar (voor zeker te zijn moet ik dit opzoeken!), gegraveerd en ze houden deze in bewaring tot onze trouw!
Meestal krijg je als je een koppel ringen koopt korting.

Vicky
24-9-2011
 Meld misbruik28-2-2011 17:23:37

Die van ons zijn ook van Aurodesign en komen op circa 900 euro. Hiervoor zijn ze ook verzekerd en gegraveerd.

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik28-2-2011 19:00:22

Ik ben bij Stefanie Condes juwelen (Brasschaat) geweest...Super service: veel uitleg, veel voorbeeldjes en vooral...veel geduld :-)
Mijn vriend neemt een ring in edelstaal (200 euro) en de mijne komt op een 1000 eur (enkel het goud, had zelf de steentjes die erin moeten)

Marianne
28-5-2011
 Meld misbruik28-2-2011 20:34:29

In Antwerpen zit Bijoux, een grote winkel waar ze veel keuze hebben.
De onze hebben we gekocht bij Versato in Turnhout (hier zijn meer winkels van in Vlaanderen).Wij hebben ook voor Aurodesign gekozen, en ze kosten bijna € 1100.

renske
12-8-2011
 Meld misbruik28-2-2011 20:41:10

hoi
bij rayjo in antwerpen aan het diamand fabriek en empair centrum ofzo in de rijfstraat dacht ik dat ze noemde ik heb enkel mijn ring nog maar besteld die ik volgende week mag gaan halen dat kostenplaatje van mijn ring is 450 euro en die van mijn vriend bestel ik dat ik de mijne ga afhalen maar die is minder duur daar moest niets extra bij :) in heb in die winkel nu wel korting omdat mijn nonkel daar werkt...

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik28-2-2011 20:49:18

Ik ben gewoon uit het station in Antwerpen recht op Riki Diamonds gelopen :)
Een van de vele goudwinkeltje daar.
Onze ringen kosten in totaal 600 euro (wel nadat ze wist dat ik student ben en niet werk- en na wat professioneel afdingen van mijn geweldige verloofde! - Haar eerste prijs was 830 euro voor de twee). Ik heb een geelgouden ring met 11 diamanten en mijn verloofde een normale geelgouden ring. Dus geweldige prijzen als k de rest zo hoor!
Graveren zit erbij en ze waren klaar op minder dan een week!

Het is daar wel echt "verkopen", tis daar pure concurrentie dus ze willen je echt wel iets aansmeren haha! Speelt uiteraard in je voordeel maar je moet er een beetje tegen kunnen. Ik was nogal onder de indruk van de verkooptalenten van onze verkoopster ;)

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik1-3-2011 7:31:53

Hey,
In Antwerpen kan je idd in de buurt van het station een hele hoop goudwinkeltjes vinden.
Daarnaast heb je ook nog 2 heel goeie goudsmeden die zeer mooie ringen maken:
Gerda De Vrij: daar komt mijn ring van
Wim Meeusen: mijn schoonzus heeft daar haar ringen gehaald (hééél mooi maar ietsje duurder dan Gerda De Vrij)
Reken bij beide goudsmeden toch al vlug een 600à700 euro voor een ring (afhankelijk van hoe breed, steentjes, etc) maar het zijn schitterende ringen en beide bieden goeie service.
Beide goudsmeden zitten in de Wijngaardstraat (niet ver van de kathedraal).
Groetjes,
ilse

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik3-3-2011 15:14:45

Wij zijn ook bij Wim Meeussen gegaan en betalen voor beide ringen rond de € 1300. Maar ze zijn wel vree mooi... ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...