Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenkjes

1-3-2011 9:54:17
hoi bruidjes

wij trouwen pas 3 september, maar toch wil ik goed voorbereidt zijn, als huwelijksbedankjes wou ik voor de vrouwen iets met zeep of zo en voor de mannen een flesje jenever maar waar vind je zo van die kleine flesjes? en wie heeft er raad voor een leuk geschenk voor de ouders? geven jullie ook iets aan de getuigen?

alvast bedankt vanessa

vanessa
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 920

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik1-3-2011 9:58:53

Hey Vanessa,

Ik weet niet van waar je bent, maar zo'n kleine jeneverflesjes verkopen ze bij Feest(b)engel te Hemiksem. En wij geven ook iets aan de getuigen ja. Onze feestzaal is aan een hotel een wij bieden hen daar een overnachting aan als bedankingscadeau.

Groetjes.

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik1-3-2011 10:00:47

voor de ouders en getuigen kan je iets laten graveren, het is mss iets duurder maar het is wel iets mooi en apart of je kan een kaars laten bedrukken met tekst en/of foto

mss vind je wel iets van bedankjes ( zeepjes,...) bij sfeerboutique.be (daar vind je ook iedeen voor de ouders en getuigen.)

Als je iets wilt laten graveren raad ik je origineel kadootje aan. Voor de ouders hebben we glazen en een miniflesje laten graveren en het resultaat is echt mooi!

vanessa
3-9-2011
 Meld misbruik1-3-2011 10:48:00

bedankt voor de tips, krijg direct al weer goeie ideeen

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik1-3-2011 11:27:43

*Voor onze getuigen zoeken we iets wat echt bij hen past (voor mijn getuige heb ik een oorbellensetje laten maken bij de ontwerpster war ook zie haar ketting had laten maken voor haar huwelijk)
*De ouders krijgen de keuzen ook een klein fotoboekje van de reportage of 1 grotere kader.
*De gasten krijgen na enkele weken een bedankkartje met foto en bij de avondgasten zal een zelfgemaakt (snoep)zakje in de themakleuren op de borden liggen met hun naam (plaatsaanduiding) en bedankwoordje.

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik1-3-2011 17:52:21

Hoi,

bij www.suikerzoentje.be hebben ze ook leuke dingen, ook flesjes dacht ik. Wij zijn alvast zeer tevreden!

Groetjes
Greet

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik1-3-2011 19:51:14

Hoi,

flesjes die je zelf nog moet vullen kan je vinden bij AVA, op zich komt dat vast goedkoper uit dan dat je flesjes bestelt in een speciaalzaak. Het voordeel is de prijs, het nadeel is het zelf vullen en eventueel zelf printen van eigen logo'tjes voor op de flesjes. Natuurlijk kan je dan wel echt helemaal je persoonlijke toets geven aan de flesjes...
Zelf opteren wij voor geen bedankcadeautjes, wel sturen wij ook een bedankkaartje na afloop samengesteld uit een 4-tal foto's...
We hebben onze getuigen (op voorhand) voorzien van soortgelijke armbandjes (2 dames voor ons), zo vallen ze een beetje op :-)
Vrienden van ons hadden aan de fotograaf gevraagd om van elk koppel een foto te nemen terwijl ze een kader vasthouden en dus samen een schilderij vormen...nadien stuurden ze dan die foto op als bedankje. Op het feest zelf gaven ze ook nog aan elk koppel een kurkentrekker en kurkstop voor wijnflessen cadeau...
Er zijn ideetjes genoeg hoor :-) en je hebt zeker nog tijd.

Groetjes
Marijke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...