TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvie
8-7-2011
|
1-3-2011 12:57:53
Dag Julie, Ik heb er zelf geen idee van. Ik denk dat het ook afhangt van hoe breed je voordien was. Bij de een is 4 cm minder heel veel, bij de ander zie je het niet echt. Denk dat je dit best eens navraagt bij de winkel waar je je jurk kocht.
|
|
Sofie
6-8-2011
|
1-3-2011 13:01:05
Amaai,
ik weet niet of dit een probleem zou zijn, maar ik wil je wel proficiat wensen met de inspanningen en het resultaat.
Waar kan je hiervoor professionele begeleiding vinden? Ik mag ook wel een paar cm kwijtraken. Ik ben ooit eens naar een dietiste geweest, maar hiervan was ik niet diep onder de indruk.
Ze gaf een stom lijstje mee met dingen die ik mocht eten en niet mocht eten. Vb.: cornflakes van fitness wel en andere dan weer niet... Ze gaf niet eens receptjes ofzo mee.
Haar poederkes verkocht ze wel aan de lopende band. Dus na 2x betalen ben ik niet meer geweest. Af en toe ga ik eens gaan zwemmen maarja daarvan ga je geen massa's kilo's of cm verliezen hé :(
|
|
Leen
28-5-2011
|
1-3-2011 13:03:48
Dag Julie,
Ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe het zit met de maat van kleed dat voor jou besteld is.
Ik heb bijvoorbeeld een kleed gekocht waar de maat goed zit (het zat me als gegoten!)
Maar je kan dus ook hebben dat ze een maat hebben besteld waarvan ze al aanpassingen moesten doen en als er dan nog eens 8 cm extra bij komt, kan dit wel veel worden.
Ik zou even contact opnemen met de winkel waar je het kleed hebt gekocht, zij kunnen je hier het beste bij helpen en wie weet, kunnen ze nog een maatje kleiner bestellen?!
|
|
mieke
7-7-2012
|
1-3-2011 13:10:46
Waauw, ik zou daar ook dringend willen aan beginnen en heb me ook al regelmatig de vraag gesteld. Dus voor ik ga kijken voor een trouwjurk, ga ik eerst proberen een paar kilootjes eraf te krijgen zodat het verschil niet te groot is:-)
Ik zou ook contact opnemen met de winkel!
groetjes,
P.S.: welk dieet doe je precies? Ik ben nog op zoek naar een effectief dieet
|
|
julie
28-5-2011
|
1-3-2011 13:20:57
Ik volg een programma bij Vitruvio in Kortrijk.
Dat is 3x per week een half uurtje op de powerplate. Ik vind het zeer lastig, maar het is wel zeer snel voorbij en als ik buitenga heb ik echt veel energie en heb ik niet het gevoel dat ik al mijn energie kwijt ben.
Je wordt er ook sterk begeleid, op die manier is het goed vol te houden want ik kan mezelf niet altijd moeilijke oefeningen opleggen :-)
Het dieet is ook van powerplate. Het is ideaal voor mij want je mag echt veel eten.
Het programma is aangepast aan het aantal caloriën dat je mag eten.
Ik ben 1.82m en heb maatje 40-42 het is dus niet dat er nog 10-tallen cm's afmoeten :-)
|
|
Sofie
6-8-2011
|
1-3-2011 13:33:16
Hehe vooral het aspect 'je mag zoveel eten als je wil' spreekt me enorm aan.
Snoepen kan ik al redelijk laten, af en toe zondig ik eens met een chipke. Maar het gewone eten weet ik niet goed wat veel calorieën heeft en wat niet.
Gezien ik in Menen woon zal ik eens informeren
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
1-3-2011 13:44:37
Julie ik moet dringend iets doen aan mijn kracht en strakker lichaam. Ondervind je daar iets van door de powerplate ???
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
1-3-2011 14:06:37
Hier ook al een maandje aan het powerplaten. In kilo's nog maar eentje kwijt, maar je krijgt er wel spieren voor in de plaats! Ik merk ook al dat alles veel strakker zit, de riemen mogen al een gaatje verder worden vastgemaakt etc. Maar diëten doe ik niet, gewoon proberen gezond te eten (niet te veel vet en onnodige suikers). In het weekend mag alles :-). Ik heb nog geprobeerd om ook wat de joggen tussenin, maar momenteel lukt dit niet goed omdat ik 's avonds te laat thuis ben van m'n werk. Bij de PP kan ik terecht tot 22u30, dus dat is wel goed!
Dus Aurelie, je krijgt er wel meer kracht door hoor, heb ik al ondervonden. En strakker word je er ook van! Ik heb wel nog gehoord dat het effect behoorlijk snel verdwijnt eens je ermee stopt, maar bij andere sporten is dit ook zo.
Julie, mij zeiden ze bij de bruidswinkel dat ik niet meer dan 5 kg mocht vermageren, omdat ik anders in een andere maat zou terecht komen. In centimeters hebben ze het nooit uitgedrukt, maar dit zal wel niet zo erg zijn. Meestal zijn het gewoon de 'uitpuilende' deeltjes die wat afvlakken hé bij die PP. Voor de rest krijg je spiertjes in de plaats! Dus ja, misschien focussen op max. 5-tal kilo tot aan je eerste pas en dan zien?
|
|
julie
28-5-2011
|
1-3-2011 14:16:26
Hey Aurélie,
Ik heb er veel spieren bijgekregen. Ik word daar gewogen op een speciale weegschaal die je vetpercentage enzo berekent.
Ik ben in kilo's nog maar een kilo kwijt, maar heb wel al 3 kg vet omgezet in spieren. En spieren zijn net iets mooier dan vet hé!
Ik merk het eigenlijk overal, zowel mijn armen als mijn benen als mijn buik!
Zeker doen zou ik zeggen!
Als je al mager bent, dan kan het zijn dat je door te powerplaten iets verzwaart in kilo's, maar dit omdat spieren meer wegen dan vet. In cm's val je daarentegen wel af en dat vind ik het belangrijkste!
|
|
Tamara
2-7-2011
|
1-3-2011 14:24:37
Toen ik mijn kleed ben gaan passen hadden ze ongeveer 4 cm over aan elke kant (links van de sluiting en rechts), dus ongeveer 8 cm en daarom heeft ze voor mij een maat kleiner besteld. Dus 8 cm zal dan wel een kleinere maat zijn, en zullen ze dus wel serieus moeten innemen denk ik zo
|
|
Anke
7-5-2011
|
1-3-2011 16:09:41
Bij mij hebben ze daar helemaal niet moeilijk over gedaan. Ik was tegen de eerste pas 7kg kwijt en heel wat centimeters. Ze hebben alles afgespeld en zeiden dat dit absoluut geen probleem was. Bij de tweede pas bleek dat ik nog meer afgevallen was en ook dan maakten ze daar geen enkel probleem van. Ze zeiden me toen: "Innemen kunnen we altijd, bijplakken helaas niet." Nu denk ik wel dat het er vanaf hangt welk soort kleed je hebt gekozen. Ik veronderstel dat het niet bij alle kleedjes zo evident is. Op 16 april moet ik voor mijn derde pas en ik probeer nu echt op mijn gewicht te blijven.
Geniet van je eerste pas!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|