Terug naar overzicht
Dat hangt ervan af welke soort bloem het is:)! Is het op de jurk een opvallende bloem en op de schoen een heel fijn-stijlvol bloemetje dan jaIs het op de schoen zo een dikke bloem, dan eerder niet! Ben je alleen je kleedje gaan kiezen of was er iemand bij? Kan je anders aan die iemand niet vragen of u schoenen erbij passen. Anders koop je de schoenen, ga je nog eens de jurk passen en doe je die schoenen eronder aan :) Passen ze niet, dan breng je ze gewon terug :) Succes!
Als het gaat om zo van die kleine dunne strikjes op je schoenen kan dat volgens mij best. Maar als het van die dikkere opvallende strikken zijn zou ik het niet combineren.
Dit is de jurk
Tips over welke schoenen bij dit kleedje zouden passen zijn welkom! Zou er gewoon redelijk speciale/mooie willen kopen aangezien de jurk eenvoudig is. Zou er max 180EUR aan willen uitgeven.
Hey! Fijn dat je je jurk gevonden hebt! Het is héél mooi! Misschien passen zo van die retroschoenen met open teen erbij? Lily's shop in mechelen zal dat wel hebben denk ik!
Hey Karen, ik vind retroschoenen met open teen inderdaad heel mooi, wel zonder plateauzool. Zoek wel schoentjes die dezelfde kleur hebben als het kleedje. Betwijfel dat ze dat gaan hebben bij lilly's shop, shop daar ook veel :)
Heel erg mooie jurk! Heb je al eens gekeken naar schoenen die geverfd worden? Misschien kan je dan de kleur van je jurk benaderen. Heb op internet al zo sites gezien die vershillende modellen hebben die je dan kan laten verven in een kleur naar keuze. Nu is die bloem niet supergroot en is je jurk niet tot aan de schoen, naar mijn mening kan daar gerust een specialere schoen bij, gewoon inderdaad es samen aandoen best (als dat kan), maar als je schoenen gezien hebt waar je voor valt, gewoon op je gevoel afgaan, zolang dat geen gigantische strikken zijn zie ik geen probleem hoor ;)