Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te hoge hak?

2-3-2011 17:19:07
Ik was al even aan het rondneuzen op het net naar schoentjes en heb er heel mooie gezien van Rainbow Couture. Spijtig genoeg wel met een hak van 9cm...Nu ik draag wel graag hoge hakken, maar is dit niet te hoog om confortabel te blijven? Het schoentje zou perfect bij mijn kleed passen!

mama
31-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1014

Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik2-3-2011 17:24:44

Hey,

dat is inderdaad heel hoog. Ik zou mezelf er niet aan wagen, maar als jij ze erg mooi vindt en ze leuk bij je kleedje passen, waarom niet?
Misschien kun je wel een paar reserve schoentjes met lagere hak voorzien voor moesten je voeten teveel pijn doen met die hoge hak...

Groetjes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-3-2011 18:37:04

Ikzelf zou het niet aandurven, want je moet toch véél rechtstaan en handjes schudden, hoor...
Hou er ook rekening mee dat als je nadien platte schoenen zou willen aandoen, jouw kleedje 9 cm 'zakt', wat toch wel veel is en zo de kans groot is dat je er op trapt.

mama
31-8-2011
 Meld misbruik2-3-2011 20:31:35

Mijn trouwkleedje is kort, dus dat maakt niet zoveel uit

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik2-3-2011 20:51:58

hey,

Ikzelf draag ook heel graag hoge hakken, maar 9cm is inderdaad wel zeer hoog. Verder denk ik dat je ze goed zal moeten inlopen wanneer je deze een hele avond wil dragen. Zelf zou ik opzoek gaan naar iets lagere schoenen, maar is natuurlijk maar mijn idee.

Veel succes nog

Groeten Ellen

daphne
27-8-2011
 Meld misbruik2-3-2011 21:07:33

Ja, hier ook zo! De schoenen van rainbow die ik tof vind, zijn ook allemaal met 9cm hoge hak...!!! Zal nog eventjes afwachten en hopen en iets lagere te vinden, want 9cm vind ik wel hoog... toch voor een volledige dag mee rond te lopen.

davina
6-5-2011
 Meld misbruik2-3-2011 21:22:06

hey,
het is te zien of je gewoon bent om op hoge hakken te lopen, ikzelf heb ook hakken van 9cm voor mijn trouw maar ik draag heel veel hoge hakken dus heb ik daar geen problemen mee

groetjes

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik3-3-2011 6:53:49

Hello

9 cm moet absoluut kunnen :)

Zelf draag ik altijd 10 cm / 12 cm en op de trouw ga ik dat ook doen.

Als je een kwalitatief goede schoen koopt kan je hier makkelijke de hele dag op lopen :)

Tania

mama
31-8-2011
 Meld misbruik3-3-2011 8:26:19

Vroeger droeg ik altijd wel hoge hakken, maar de laatste tijd niet meer, het was precies 'minder in de mode'. Maar nu zijn veel trouwschoenen enorm hoog, zelfs met plateauzooltje! Ik ga ze gewoon es passen en zien wat het geeft. En het is inderdaad zo dat als je een goeie kwaliteit koopt, je er toch heel makkelijk mee kan lopen.

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik3-3-2011 9:04:12

ik heb er 1 van 7cm, dat is toch hoog genoeg, je moet er een hele dag op lopen e...

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik3-3-2011 9:40:33

Mijn schoenen hebben ook een hak van 7 cm, ik vind dat ook hoog genoeg maar dat is persoonlijke voorkeur he. Als je gewend bent om op hoge hakken te lopen, dan moet je het zeker niet laten

Succes

An
23-7-2011
 Meld misbruik3-3-2011 11:26:51

Mijn schoenen hebben een hak van 7 a 8 cm. Had er ook schrik voor maar ze stonden zo mooi onder m'n jurk. Eerst vond ik ze toch wel redelijk hoog maar toen ik ze aanhad en naast m'n vriend ging staan was het "hoogte" verschil ook meteen opgelost (hij is 1m97 en ik 1m73 ). Voor foto vond ik dit mooier en we trouwen pas om half 2 voor wet en daarna kerk dus tot aan de openingsdans moet ik het toch wel kunnen volhouden staat op mijn planning. Desnoods neem ik een paar platte schoenen mee en dan moeten de moeders m'n kleed s'avonds maar snel wat omhoog naaien!!

lilacx
17-9-2011
 Meld misbruik3-3-2011 12:37:50

Hoi,

Ik had ook eerst laarsjes gevonden die ik prachtig vond met een hak van ruim 9cm. Geen probleem dacht ik gezien ik toch gewoon ben om op hakken te lopen. Ik heb ze dan eens een volledige dag aangehad (winkelen, kuisen enz.) en na zo'n 6 uur kreeg ik toch pijn in de voeten. Op je trouwdag zit je nu eenmaal ook niet veel stil hé. Heb uiteindelijk nieuwe laarsjes gekocht met een hak van 7cm en dat is toch een enorm verschil hoor. Deze zijn heel comfortabel maar toch nog elegant.

annelies
17-7-2010
 Meld misbruik3-3-2011 13:08:51

Hallo,

Ik ben getrouwd in schoenen van Rainbow met hakjes van 9 cm en ben het wel gewend om op hakken te lopen maar toch meestal zo hoog niet.
Ik had ze goed op voorhand ingelopen (met kousen, megasexy dus :)) en heb de hele dag geen last gehad van pijnlijke voeten ! (van 9 u 's morgens tot 19u s'avonds : begin diner)
Ik heb mijn schoenen af moeten doen omdat ik in gras gelopen had en telkens op de top van mijn teen gesteund had ipv op de volle voet en daardoor had ik wat last van pijnlijke onderkant ...
Ik zou dus zeggen : maak niet dezelfde fout als mij en dan kun je er gerust een hele dag op wandelen.

(ik had inderdaad wel platte schoenen voorzien, voor in het geval dat ... en heb hier geen last van gehad voor de lengte van mijn kleed)

Groetjes

Annelies

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik7-3-2011 13:39:30

Volgens de schoenwinkel waar ik mijn schoenen haalde zijden ze dat ze tot 1 cm van de hak kunnen "afsnijden". Zelf heb ik gekozen voor lagere hakjes en weet dus niet of het "een zicht" is zo'n afgesneden hak maar het is misschien een optie om eens bij de schoenmaker/schoenwinkel te vragen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...