Terug naar overzicht
Doet de zaal dit niet? De aankleding? Bij ons zorgt de zaal hier allemaal voor... :-) Groetjes!
wij moeten ook zelf zorgen voor de versiering, maar bij ons moet er niet veel versierd worden. Onze feestzaal is al erg mooi. Een gerenoveerde schuur met houten, verlichte balken. Wij versieren enkel de tafels. rode tafelloper (AVA), witte en rode vaasjes waar ik witte en rode rozen in zet, rozenblaadjes op tafel , ... , balonnen aan de ingang. Als je het niet ziet zitten, moet je misschien op zoek naar een zaal die zelf voor de versiering zorgt. veel succes!
Ik denk dat ik idd beter op zoek ga naar een zaal die de versiering zelf doet... Want er is veel te veel werk in het zaaltje die ik nu bezocht heb... groetjes
Wij wilden eerst ook een zaal huren, met de catering apart. Maar ik zag het niet goed zitten om de zaal nog te versieren op onze trouwdag en achteraf ook nog eens de versiering weghalen voor we naar huis konden. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een zaal van een restaurant. En afhankelijk van welk buffet je wenst, vallen die prijzen heel goed mee!Eigenlijk komt het bij ons zelfs op hetzelfde neer. We hebben nu een vaste prijs (zaalhuur, decoratie, drankenforfait, bediening, opkuis,...) . Als je met een zaal en traiteur gaat werken, is alles apart. En afhankelijk van het feit of je veel versiering wil of niet, kan je het natuurlijk wel een beetje in't oog houden. Maar houd ook rekening met de bediening die je moet betalen per uur,...Ik ben heel blij dat we uiteindelijk voor de all-in-formule gekozen heb!Alles staat klaar als we daar aankomen! In welke regio ben je op zoek? Myriam.