Terug naar overzicht
Volgens mij mag hij gerust wat sportiever, losser zijn bij een wit kleedje... er moet dan alleen misschien wat meer gelet worden op de details, dat die wel bij elkaar passen...
Ja, dacht ik ook. Als hij nu een hemd aan heeft met dezelfde kleur van mijn bloemen of zo, dan passen we toch ook bij elkaar.
Als gij u beter voelt bij da gekleurd, zou ik dat nemen. En hij hoeft daarvoor niet sportief te zijn ... Vind ik dan.. Alle ik ben dan wel het klassiek bruidje en hij heeft een mega sportief kostuum incl. sportieve schoenen ... Ne mix kan dus zeker ;-)
Ik heb ook een wit (gebroken wit) kleedje en mijn vriend gaat ook voor een sportiever kostuum. Mij stoort dat niet. Gewoon gaan voor waar jij je het best in voelt.
Hey, hopelijk vind je een kleedje waar jij je goed in voelt en dat je vriend een gewoon kostuum of voor de sportievere lijn gaat dat stoort toch niet?
Thanks allemaal Ergens weet een mens wel dat je vooral naar je eigen gevoel moet luisteren, maar het is toch leuk als je eens de bevestiging krijgt van gelijkgestemde zieltjes. Ik denk dat ik er dus niet achter ga kijken of het nu wit, rood purper of alle kleuren van de regenboog heeft, van de moment dat ik me goed voel en mijn ventje voelt zich goed in zijn kostuumke met sportieve kant, dan is iedereen toch gelukkig hé. Ik ga enkel zorgen dat er een kleurdetail van mijn kleed terugkomt in zijn kostuum (hemd of zo) en ook in het bruidsmeisje ook. Ik hou jullie wel op de hoogte als ik gekozen heb. Kan wel nog even duren, heb nog veel tijd en dat passen vindt ik echt heerlijk........ Cindy