Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemen

5-3-2011 22:36:32
De prijzen van bruidsboeket, corsages, e.d. vond ik vrij duur in de gewone bloemenwinkels. Nu, heeft m'n schoonmoeder een leuk alternatief voorgesteld.. de KVLV dames willen onze bloemen verzorgen. Bij m'n schoonzusje hebben ze dit ook gedaan en vond de bloemen toen echt super!! (niet zo'n standaar dingen)

Ben op internet op zoek gegaan naar voorbeelden die ik mooi vond. Bruidsboeket, corsages, altaarstuk, stukjes voor aan stoelen, bloemen voor zaal heb ik reeds gevonden. Enkel kwamen beide moeders met dezelfde vraag af: wat ga je bij jullie thuis buiten voorzien? GEEN IDEE!! Wat doen jullie buiten voorzien??

Trouwens, is het raar dat m'n vriend me in ons eigen huisje komt uithalen??
We wonen al 2 jaar samen. Normaal gezien wonen we een uurtje van elkaar af dus zijn we int midden gaan wonen. M'n ouders zitten er niks mee in dat ik niet thuis wordt uitgehaald, ze vinden dit trouwens ook een beetje te zot omdat m'n vriend van punt A naar C moet rijden om dan toch terug naar B te rijden waar we voor de gemeente moeten trouwen.

An
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 702

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik5-3-2011 22:57:53

Bij ons thuis komt enkel vooraan een gehuurd laurierboompje met witte lintjes in. En ik ga zelf nog wel wat orchideeën aan de voordeur zetten. Het is wel zo dat wij nog heel wat werk hebben vooraan aan ons huisje (nieuwe trap naar de deur, oprit, brievenbus, er staan nog wat oude planten die weg moeten) dus is om de boel toch een beetje op te fleuren.

En bij ons is het ook zo dat mijn vriend bij zijn ouders gaat slapen en dan 's ochtends naar ons huisje komt omdat alles (wet, kerk) zowat hier te doen is. Wij wonen ook al 2 jaar samen en mijn ouders wonen op zo'n 40 min van hier wat ons ook te zot leek :)

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik6-3-2011 8:33:35

Hallo An ,
het is absoluut niet raar dat je verloofde je in je eigen stek komt uithalen. Wij gaan net hetzelfde doen. Onze ceremoniemeester heeft dit zelfs ook aangeraden , omdat de afstanden te groot zijn en we dan essentiele tijd verliezen. Het zal al druk genoeg zijn
Zijn ouders wonen op 50 min rijden, en mijn moeder op een 30 min rijden.

Voor versiering gaan wij windlichten met kaarsen plaatsen, en eventueel nog kleine "kerst"boompjes met rozen ofzo in verwerkt.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-3-2011 14:16:47

Onze voordeur was ook vrij sober gehouden: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=521454&fotoboek_id=44338 Ik vond het gek om hier veel kosten aan te doen, je bent daar maar héél even.

Mijn man ging ook bij hem thuis slapen en kwam naar ons huis (waar ik alleen bleef slapen). Ook omdat alles hier dicht in de buurt was.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...