Terug naar overzicht
Bij ons thuis komt enkel vooraan een gehuurd laurierboompje met witte lintjes in. En ik ga zelf nog wel wat orchideeën aan de voordeur zetten. Het is wel zo dat wij nog heel wat werk hebben vooraan aan ons huisje (nieuwe trap naar de deur, oprit, brievenbus, er staan nog wat oude planten die weg moeten) dus is om de boel toch een beetje op te fleuren. En bij ons is het ook zo dat mijn vriend bij zijn ouders gaat slapen en dan 's ochtends naar ons huisje komt omdat alles (wet, kerk) zowat hier te doen is. Wij wonen ook al 2 jaar samen en mijn ouders wonen op zo'n 40 min van hier wat ons ook te zot leek :)
Hallo An , het is absoluut niet raar dat je verloofde je in je eigen stek komt uithalen. Wij gaan net hetzelfde doen. Onze ceremoniemeester heeft dit zelfs ook aangeraden , omdat de afstanden te groot zijn en we dan essentiele tijd verliezen. Het zal al druk genoeg zijn Zijn ouders wonen op 50 min rijden, en mijn moeder op een 30 min rijden. Voor versiering gaan wij windlichten met kaarsen plaatsen, en eventueel nog kleine "kerst"boompjes met rozen ofzo in verwerkt.
Onze voordeur was ook vrij sober gehouden: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=521454&fotoboek_id=44338 Ik vond het gek om hier veel kosten aan te doen, je bent daar maar héél even. Mijn man ging ook bij hem thuis slapen en kwam naar ons huis (waar ik alleen bleef slapen). Ook omdat alles hier dicht in de buurt was.