Terug naar overzicht
ik had dit op ons kerstkaartje gezet :-) twee vliegen in een klap :-)
Ik had save the date-post its gemaakt via vistaprint en die aan de kerstkaartjes gehangen :)
Hoi Nathalie, wij hebben een save the date opgestuurd, precies een jaartje op voorhand. Op die manier waren we er zeker van dat iedereen op tijd op de hoogte was van de datum. We hebben superleuke reacties gekregen dus zeker een aanrader!
Hey, Wij gaan kleine save the date kaartjes maken en met nieuwjaar uitdelen :-). Groetjes!
HeyWij hebben er gemaakt en iedereen was heel enthousiast. Wij maakten ze op magneten via vistaprint. Heel leuk! We plakken op iedereen zijn ijskast! groetjes
Bij ons is dat de gewoonte niet. Heb dit nog nooit van iemand gekregen. Wij doen het zelf ook niet. Iedereen is al op de hoogte doordat we er niet over kunnen zwijgen... :o)
Ook wij hadden er geen... Vond ik overbodig... Wie er écht bij wil zijn, houdt er wel rekening mee en iemand die verder van je af staat, zal er zijn reis niet voor laten!
Persoonlijk vind ik dat wel een leuk idee! Je kan er heel mooie kaartjes van maken die niet te duur uitvallen. Het geeft iets extra vind ik wel. Maar ieder heeft natuurlijk zijn mening :-)GroetjesNelsdesigns.be
hey, wij hebben dit gedaan naar vrienden en familie ( de hoofdgenodigden die we er zeker bij wouden op onze trouwdag). Onze datum lag ook in augustus, en zo konden de mensen toch wat rekening houden met het inplannen van hun vakantie. groetjes sofie
Wij hebben dit ook niet gedaan... Iedereen weet wanneer de datum is en van degene die niet zo goed zijn in onthouden krijgen we nu en dan een sms'je of een telefoontje voor de datum nog eens te horen! Een kennis van mij had dit wel gedaan, maar veel te kort voor haar uitnodigingen. Je moet dus wel opletten wanneer je ze stuurt. Of je die kaartjes moet sturen hangt ook van je trouwdatum af. Trouw je bv in het groot verlof (juli - augustus) dan heb je nog wel kans dat vroegboekers hun vakantie al vast liggen hebben. Wij trouwen in mei, geen last dus van de vakantiedrukte, ook geen last van neefjes of nichtjes die in de examens zitten... en de communie is een week na onze trouw!
hey, Wij deden deze ineens bij onze kerstkaartjes aangezien wij in de vakantie trouwen en hebben er zeer leuke reacties op gekregen.. Moet je gewoon voor je eigen uitmaken of je het leuk of nodig vind of niet...
Wij hebben op bij kerstkaartjes een save-the-date kaartje gedaan en de tekst/gedichtje op onze kerstkaartjes aangepast aan de situatie. Veel werk maar we hebben hier ook heel leuke reacties op gekregen.