Nu Online
Momenteel zijn er 507 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

save the date uitnodigingen

6-3-2011 17:21:56
hey bruidjes

een vraagje ik heb onlangs iets gelezen van safe the date uitnodigingen.
wordt dat nog gedaan? de meeste van onze familieleden en vrienden kennen onze datum.
hebben jullie zo 'n uitnodigingen gestuurd?

vele groetjes en succes met de voorbereidingen

grz
nathalie

nathalie
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 985

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik6-3-2011 17:32:22

ik had dit op ons kerstkaartje gezet :-) twee vliegen in een klap :-)

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik6-3-2011 18:19:57

Ik had save the date-post its gemaakt via vistaprint en die aan de kerstkaartjes gehangen :)

lies
2-7-2011
 Meld misbruik6-3-2011 18:20:22

Hoi Nathalie,

wij hebben een save the date opgestuurd, precies een jaartje op voorhand. Op die manier waren we er zeker van dat iedereen op tijd op de hoogte was van de datum. We hebben superleuke reacties gekregen dus zeker een aanrader!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik6-3-2011 18:27:03

Hey,

Wij gaan kleine save the date kaartjes maken en met nieuwjaar uitdelen :-).

Groetjes!

Baci
30-7-2011
 Meld misbruik6-3-2011 19:12:55

Hey
Wij hebben er gemaakt en iedereen was heel enthousiast. Wij maakten ze op magneten via vistaprint. Heel leuk! We plakken op iedereen zijn ijskast!
groetjes

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik6-3-2011 19:50:32

Bij ons is dat de gewoonte niet. Heb dit nog nooit van iemand gekregen. Wij doen het zelf ook niet. Iedereen is al op de hoogte doordat we er niet over kunnen zwijgen... :o)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-3-2011 20:23:29

Ook wij hadden er geen... Vond ik overbodig... Wie er écht bij wil zijn, houdt er wel rekening mee en iemand die verder van je af staat, zal er zijn reis niet voor laten!

nels
4-7-2011
 Meld misbruik6-3-2011 21:09:58

Persoonlijk vind ik dat wel een leuk idee! Je kan er heel mooie kaartjes van maken die niet te duur uitvallen. Het geeft iets extra vind ik wel. Maar ieder heeft natuurlijk zijn mening :-)
Groetjes
Nelsdesigns.be

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik6-3-2011 21:53:52

hey,

wij hebben dit gedaan naar vrienden en familie ( de hoofdgenodigden die we er zeker bij wouden op onze trouwdag). Onze datum lag ook in augustus, en zo konden de mensen toch wat rekening houden met het inplannen van hun vakantie.

groetjes

sofie

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik7-3-2011 8:05:58

Wij hebben dit ook niet gedaan...
Iedereen weet wanneer de datum is en van degene die niet zo goed zijn in onthouden krijgen we nu en dan een sms'je of een telefoontje voor de datum nog eens te horen!

Een kennis van mij had dit wel gedaan, maar veel te kort voor haar uitnodigingen.

Je moet dus wel opletten wanneer je ze stuurt.

Of je die kaartjes moet sturen hangt ook van je trouwdatum af. Trouw je bv in het groot verlof (juli - augustus) dan heb je nog wel kans dat vroegboekers hun vakantie al vast liggen hebben.

Wij trouwen in mei, geen last dus van de vakantiedrukte, ook geen last van neefjes of nichtjes die in de examens zitten... en de communie is een week na onze trouw!

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik7-3-2011 10:06:39

hey,

Wij deden deze ineens bij onze kerstkaartjes aangezien wij in de vakantie trouwen en hebben er zeer leuke reacties op gekregen..
Moet je gewoon voor je eigen uitmaken of je het leuk of nodig vind of niet...

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik7-3-2011 11:02:56

Wij hebben op bij kerstkaartjes een save-the-date kaartje gedaan en de tekst/gedichtje op onze kerstkaartjes aangepast aan de situatie.

Veel werk maar we hebben hier ook heel leuke reacties op gekregen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info