TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
17-9-2011
|
6-3-2011 23:54:06
Hoi Mara,
Wat moeten we verstaan onder spectaculaire dans?
Zou je dan als eerste met je papa dansen of wil je gewoon in't algemeen een speciale dans met hem doen? Persoonlijk zou ik het maar raar vinden als mijn verloofde de openingsdans zou doen met zijn moeder, zonder dat ik er iets van weet, dus zou er dan toch vooraf met je aanstaande over praten. Maar misschien hechten mannen daar niet zoveel belang aan ;)
Je kan misschien de spectaculaire dans met je papa doen, net na de openingsdans met je partner? Dan is de dansvloer nog vrij en je kan dit vooraf bespreken met de DJ (en dan eventueel wel zwijgen tegen je partner, als verrassing...)
Of als je het toch graag als openingsdans wil laten doorgaan ... jij met je papa, hij met zijn moeder en vlak erna jullie samen. Als symbool dat je vader/zijn moeder jullie weggeeft ...
Zijn maar ideeën, jullie moeten doen waar jullie je het beste bij voelen!
Ben gewoon benieuwd wat de spectaculaire dans zou inhouden ;)
Groetjes!
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
7-3-2011 8:11:30
Hey Mara,
Ik weet ook niet onmiddellijk wat je bedoelt met spectaculair. Misschien gewoon ff opletten dat je je verloofde hiermee niet 'achteruit' duwt... Het is tenslotte jullie feest. Als je verloofde niets weet over een verrassing waar jij en je vader in de spotlights staan, dan kan het al eens vreemd overkomen .
Maar misschien begrijp ik het wel verkeerd...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
7-3-2011 12:26:14
Idd, een openingsdans is een dans voor het bruidspaar! Ik begrijp niet goed wat de papa hierbij komt doen... Als je na de openingsdans vermenigvuldigt, dans jij idd met je papa, maar danst ondertussen ook je man met zijn mama: 1. ik zou me dan als schoonmama wel voorbij gelopen voelen als alle aandacht naar jou met je papa gaat, 2. jouw man kan hier zelf niet 100% van genieten, omdat hij ondertussen met zijn mama danst.
Ik zou dit dan eerder doen verder op het feest als 'special act', dan kan je het ook echt als verrassing houden. Ik zou het niet aan het begin van het dansfeest doen, want dan verbleekt je eigen openingsdans bij deze 'spectaculaire' dans... Zorg er dan wel voor dat je dans écht spectaculair is of de mensen die jullie iets minder goed kennen denken van 'allee, ze moeten alle aandacht hebben en wij moeten van de dansvloer voor dit...'
|
|
Mara
17-6-2011
|
7-3-2011 12:47:04
Allereerst wil ik even kwijt dat ik zeker de openingsdans met mijn partner ga doen!!
Zo hoort dat nu eenmaal!!
Daarnaast wil ik graag met mijn papa een (openings) dans doen, die niet standaard is.
Rustig beginnen daarna een soort van remix van verschillene nummers.
Het idee omdat dit later op de avond te doen lijkt me inderdaad wel wat..
Zal het zowiezo toch met mijn partner gaan bespreken, dit omdat ik geen geheimen voor hem wil hebben..
Bedankt voor jullie reacties..
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|