Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

7-3-2011 9:50:57
wij hebben nog 179 dagen op de teller, dus nog even graag had ik nu al wat willen kijken voor trouwringen, maar wat kost dat geld zeg, ik vraag mij af is dit overal zo duur of weet er iemand waar de prijzen nog schappelijk zijn liefst regio ovl of wvl?
mercikes

vanessa
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1059

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik7-3-2011 10:00:32

En wat is "wat kost dat duur"... Wat was de gemiddelde prijs van jullie keuzes ?

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik7-3-2011 10:02:35

Wij betalen 800€ voor onze trouwringen maar er waren er ook van 1250€. In dezelfde winkel van dezelfde ontwerper. Had volgens winkelier te maken met dikte van de ring en dus hoeveelheid goud die er in zit.

Succes met je zoektocht naar je trouwringen.

Groetjes Nathalie

Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik7-3-2011 10:03:04

Hallo

Nu ik jouw berichtje open zie ik dat jullie op zelfde dag trouwen zoals wij ;)
Ivm jouw vraag: het is te zien wat jij er wil aan geven - je kan zo goedkoop of zo duur gaan gelijk dat jullie willen. Onze ringen kosten samen 400 euro - het is wit goud.
De prijs hangt af van het materiaal zoals titanium, zilver, wit goud, aantal karaat, aantal steentjes, ...
Laat je bv. zelf één ontwerpen zal dit ook duurder uitkomen hé
Wij vinden de betekenis veel belangrijker dan het prijskaartje, maar daar is iedereen vrij van.
En hoe zit het met de voorbereidingen voor jullie trouw? Al veel geregeld?

Groetjes en veel plezier ;)

Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik7-3-2011 10:24:24

Onze ringen kosten samen ongeveer 1200 euro, maar omdat ze zelf gemaakt worden mogen we eigen oud goud geven dat mee verwerkt wordt en waardoor de prijs dan toch wat zal zakken.

vanessa
3-9-2011
 Meld misbruik7-3-2011 10:28:28

aan Aurelie we hebben ringen gezien van 600 euro stuk, vinden wij teveel, voor ons is het ook de betekenis achter de ring.
Ikzelf zie liever witgoud, mijn partner geel goud,moeilijk.
aan Virginie, leuk om te weten dat we niet de enige zijn op die dag, onze voorbereidingen zitten redelijk goed denk ik, zou hebben wij stadhuis, kerk, beiden ons kledij, vervoer, getuigen,... juist nog ringen, een dj waar we over twijfelen of hij het wel goed gaat doen, lingerie schoenen vreselijk moeilijk omdat ik niet in het wit trouw, en nog wat kleine details maar denk dat we redelijk veel geregeld hebben.
Heb jij ook al veel stress?groetjes

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik7-3-2011 11:05:56

Kijk eens op de website van www.wimmeeussen.be
Deze ringen zijn prachtig (natuurlijk wit goud; is niet echt wit en niet echt geel). Ze zijn wel niet goedkoop. Ik heb er een prijslijst van. Kan ik mailen indien interesse.
Anders misschien Fede di Oro (zelf niet geweest, maar staat hier véél op het forum als zéér interessant van prijs)

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik7-3-2011 11:28:06

600Eur / stuk is vrij veel. Wij betaalden 960€ voor beiden.

Zeker bij Fede Di Oro langsgaan ...

En je kan altijd kiezen voor bv. geen steentjes, dan gaat de prijs direct naar beneden!

Bovendien, de eerste ring waarop ik verliefd was gevallen was € 1350.... Tja :P Die konden we niet betalen met nog zijn ring enz erbij ...

Katrien
14-5-2011
 Meld misbruik7-3-2011 11:31:40

wij hebben ringen van titanium gekocht, 220 euro voor de twee samen... ik weet dat veel mensen hier niet voor te vinden zijn, maar ik vind ze héél mooi!

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik7-3-2011 11:50:45

Onze ringen kosten samen ong. 750 euro, gekocht bij Fede di Oro in Izegem. 't Was onze eerste keuze en gelukkig viel die binnen ons vooropgesteld budget. Wij hebben trouwens een combinatie van witgoud en geelgoud, door zelfde 'probleem'.
'k Vind ze supermooi!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik7-3-2011 13:09:12

Wij ook van Titanium. Komen samen op 600 euro. Ze zijn van het merk Auro Design en ik vind ze niet lelijk!

Cindy
23-5-2020
 Meld misbruik7-3-2011 13:45:09

Hey,
Wij trouwen ook op 3 september en ik ben net zoals jullie achterover gevallen van de prijzen die op de trouwringen kleefden :-(

Wel heb ik gezien dat AMICI goedkope ringen heeft en daar zitten naar mijn mening ook wel mooie ringen tussen.
Cindy

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik7-3-2011 14:02:58

Ik denk dat het beter is om naar een juwelier te gaan en jouw budget onmiddellijk te melden. Dan tonen ze enkel datgene wat binnen jouw budget ligt en dan kan je je ook niet laten "verleiden" of ontgoogheld zijn over het feit wat je moet laten liggen.

Wij zullen dit ook op deze mnaier doen en zijn ook niet van plan om daar hopen geld aan uit te geven. Mijn vriend zal trouwens een goedkopere ring krijgen, aangezien hij deze practisch nooit zal kunnen dragen. Die van mij zal wat duurder zijn ...

Els
24-9-2011
 Meld misbruik7-3-2011 16:16:08

Wij hebben onze ringen besteld bij Sofie De Nys uit Sint-Pauwels. Ze maakt de ringen zelf bij haar thuis in haar atelier. Ze heeft enkele voorbeelden liggen en dan kan je zelf kiezen wat je juist wilt. Neem anders eens een kijkje op haar website!Wij waren alvast dolenthousiast toen we er buiten kwamen en wachten vol ongeduld op een berichtje om te gaan kijken naar het resultaat. Enne...de prijzen vallen ook goed mee...400 euro voor twee zilveren ringen!

Goele
14-7-2011
 Meld misbruik7-3-2011 17:00:28

Onze ringen kostten 990 euro (voor de mijne) en 500 euro voor mijn vriend.
Ik heb wel heel wat diamanten in mijn ring. En mijn vriend zijn ring is redelijk breed.
Het zijn beiden wit-gouden ringen.

Cathy
16-7-2011
 Meld misbruik7-3-2011 18:50:47

Wij voor stalen ringen gegaan, mijn ventje vindt dit het mooiste. En de goede prijs hiervoor, is goed meegenomen. de betekenis is veel belangrijker dan bv het moet goud zijn.

kelly
3-9-2011
 Meld misbruik7-3-2011 19:11:04

Hey hey Vanessa

Wij trouwen ook op 3september.Onze ringen zijn ook al besteld.Tis inderdaad wel wat kostelijk maar wij hebben op andere dingen wat uitgespaard want de ringen zijn ook het enige wat je echt bijna over houdt van de trouw dat je elke dag draagt.
Tis inderdaad stilletjes aan dichter aan het komen nu echt spannend. Ene keer de zomer vakantie over is is het daar the big day .
Veel succes nog iedereen .

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik8-3-2011 12:37:49

Hey,
de ringen van Aurodesign vallen wel mee van prijs.Je kan surfen naar www.ringconfigurator.be waar je de ring kan samenstellen volgens jouw keuze en dan heb je zo wel een idee van hoeveel het je zal kosten. Ik denk dat wij rond de 650 euro zullen zitten voor beiden in goud en voor mij een diamantje.

Stalen ringen wou ik zelf niet, omdat deze niet kunnen aangepast worden, in geval dat ze te groot/te klein worden, of je ring wat uitgesleten is. Of als je iets voor hebt, en ze moeten de ringen doorknippen. Maar dat is ook natuurlijk een geheel eigen keuze:)

succes iedereen!

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik8-3-2011 19:43:58

Onze ringen komen van bij Fede Di Oro, daar hebben ze verschillende prijsklasses! De onze waren 960 euro voor twee. Wit goud en in de mijne zitten 8 briljantjes.
Het is inderdaad het idee achter de ring die telt maar ik wil toch graag een ring die een leven lang mooi blijft, het is de enige herinnering die je de rest van je leven bij je draagt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...