Terug naar overzicht
Als je nu al meteen de boekjes voor de viering laat drukken, dan heb je toch de kans dat je met veel te veel boekjes zit?
Hey Ellen, Amai, jij zit al goed voorop met je schema voor een bruidje van 30/7. Ik ben namelijk ook begonnen met ons misboekje en gisteren vroeg ik me af hoe we onze cover van ons boekje zouden aanpakken en welk papier we zouden gebruiken. Zou je me eventueel een privé-mailtje willen sturen naar kellycuvelier@hotmail.com. Bedankt en nog veel schrijfplezier! Kelly
@Leen: Wij hebben niet gevraagd aan de mensen om iets te laten weten of ze naar de viering komen. Maar er hebben wel al een heel deel mensen gezegd dat ze zeker naar de viering komen kijken. Wij gaan wss een 90-tal boekjes voorzien (mijn vriend heeft een heel grote familie die wss allemaal komen @Kelly: Onze viering was eigenlijk vrij snel klaar omdat ik perfect wist hoe die er moest uitzien :o)! Ik zal je strak een mailtje sturen met ons boekje.
hoi Ellen, amai je bent al klaar met je misboekje. Wij trouwen op 23/7 en zijn volle bak met de ruwbouw bezig. Ik moet héél dringend beginnen aan onze uitnodigingen en misboekje. Mag ik misschien uw misboekje eens zien als vb?clerdyellen@hotmail.com alvast hartelijk dank Gr Ellen