Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

8-3-2011 20:00:47
Hoi allemaal!
Wou eventjes mijn vreugde met jullie delen!
We zijn gisteren naar de drukker geweest om een proefdruk te laten maken van onze uitnodiging.
Het ziet er echt super uit!!!
Hadden wel wat schrik want op pc ziet dat er toch altijd wat anders uit!
Donderdag mogen we teruggaan om alles af te drukken.
Ik had gedacht om de adressen met een kalligrafie pen te schrijven,ik denk ook wel dat ik daar even mee ga bezig zijn.
Ook onze boekjes van de viering worden dan gedrukt!
Vind het heel leuk dat er terug iets in orde is voor onze trouw!
groetjes van een heel blij bruidje!

Ellen
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 848

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik9-3-2011 10:48:56

Als je nu al meteen de boekjes voor de viering laat drukken, dan heb je toch de kans dat je met veel te veel boekjes zit?

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik9-3-2011 12:35:29

Hey Ellen,

Amai, jij zit al goed voorop met je schema voor een bruidje van 30/7. Ik ben namelijk ook begonnen met ons misboekje en gisteren vroeg ik me af hoe we onze cover van ons boekje zouden aanpakken en welk papier we zouden gebruiken. Zou je me eventueel een privé-mailtje willen sturen naar kellycuvelier@hotmail.com.

Bedankt en nog veel schrijfplezier!
Kelly

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik9-3-2011 16:42:40

@Leen: Wij hebben niet gevraagd aan de mensen om iets te laten weten of ze naar de viering komen. Maar er hebben wel al een heel deel mensen gezegd dat ze zeker naar de viering komen kijken. Wij gaan wss een 90-tal boekjes voorzien (mijn vriend heeft een heel grote familie die wss allemaal komen
@Kelly: Onze viering was eigenlijk vrij snel klaar omdat ik perfect wist hoe die er moest uitzien :o)!
Ik zal je strak een mailtje sturen met ons boekje.

ellen
23-7-2011
 Meld misbruik18-3-2011 17:50:03

hoi Ellen,
amai je bent al klaar met je misboekje. Wij trouwen op 23/7 en zijn volle bak met de ruwbouw bezig. Ik moet héél dringend beginnen aan onze uitnodigingen en misboekje.
Mag ik misschien uw misboekje eens zien als vb?
clerdyellen@hotmail.com

alvast hartelijk dank

Gr Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info