Nu Online
Momenteel zijn er 553 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

familie... :(

8-3-2011 20:45:13
pffffff, familie é... eerst spreken we af met mijn ouders dat we enkel dichte familie vragen, derna willen mn ouders de nonkels en tantes erbij en nu willen ze nog al de neven en nichten erbij!!dus, da wordt een feest van 70 man, en wij wilden een intieme trouw... Weer een paar dagen kopzorgen bij...

liesbeth
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 829

An
23-7-2011
 Meld misbruik8-3-2011 20:51:20

Mjaa,, familie! Iedereen heeft hier wel eens nare ervaringen mee. Maar als jullie een intieme trouw willen zou ik voet bij stuk houden en niet accepteren dat de nonkels, tantes, neven of nichten erbij zijn. Het is trouwens JULLIE dag niet de dag van jullie ouders hé!
Oke, het is niet leuk op dit moment maar maak je er vooral niet te druk in en laat een beetje stoom af bij elkaar! Wij zeggen altijd.. adem in, adem uit en dit x 1000

Veel succes hopelijk winnen jullie deze strijd!!!

bruidje
20-8-2011
 Meld misbruik8-3-2011 20:56:24

Inderdaad.. eigen hartje volgen.. En anders zoals ons doen.. Gezellig eten met de naaste familie en de voor ons belangrijkste mensen (40 mensen) en daarna een dansfeest waar alle anderen welkom zijn.. Ik zie het niet zitten met een grote bende te eten, en vinden mensen het niet goed?? Het is ONZE dag, en wij voelen ons gelukkig.. Dat telt toch, niet? succes, komt echt wel goed!

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik8-3-2011 20:58:27

wij hadden ook eerst gedacht om te gaan eten met de naaste familie, maar ik zag het dan weer niet zitten om 2 feesten te organiseren, en ik had mij al wat verzoend met het idee dat de nonkels en tantes zouden komen, maar nu is het wéér een hele groep erbij...
Al een chance dat ik maar 1 keer trouw! (hoop ik toch :) )

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik8-3-2011 21:16:48

probeer het toch maar te doen zoals jullie willen ... hopelijk heb je zo een dag maar één keer in je leven :-) voor mij is het wel de 2de keer... de eerste keer was meer een "zakelijke overeenkomst" maar nu heb ik de man van mijn leven gevonden en we trouwen puur uit liefde dat maakt ook dat er op ons feest alléén de mensen komen die wij willen ... van mijn familie zelfs enkel mijn mama, mijn papa met zijn vriendin, géén broers ,zussen, tantes, nonkels... alleen mijn schoonfamilie, vrienden en mensen die we gedurende het jaar ook horen en zien. hou maar voet bij stuk en zorg dat deze dag, JULLIE dag is
Succes !!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik9-3-2011 8:38:17

Jullie moeten doen wat jullie willen!

Wij hadden datzelfde probleem...
We wouden het klein en fijn... hebben daarom een feestzaal gezocht met een capaciteit van 100 personen... dan konden onze ouders niet meer mensen eisen :)!

Nu, mijn ouders hebben een hele grote familie en kunnen niet maken dat ze die niet uitnodigigen... daarom geven wij een tweede feest... een bbq, met veel taart en daarna een dikke fuif :)! Mijn ouders betalen dat, omdat het hun familie is en omdat ik ze anders toch niet zou uitnodigen!

Zoals hierboven gezegd is: het is jullie dag! Maar je moet met iedereen rekening houden en dat maakt het moeilijk!
Willen jullie het klein en fijn? dan doen jullie dat, jullie ouders moeten het maar begrijpen! Willen ze dat niet, dan zoek je naar een gezamelijke oplossing...
Niet ja zeggen omdat het makkelijker is :)!

Succes!

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik9-3-2011 12:33:40

Dag Liesbeth,

Misschien knn jullie de formule aanpassen zodat je je budget niet te veel moet overschrijden. Ik weet niet wat jullie nu van plan waren... Als je een dansfeest geeft, zal het mss leuker zijn met wat extra mensen erbij??
Wij zijn ook van plan om alleen de suite een volledige maaltijd te serveren. Daar hebben we al commentaar op gekregen, vooral van m'n papa. En ik vind dat toch ook moeilijk om voet bij stuk te houden... Wij hebben gelukkig nog wat tijd om na te denken.

Succes met je beslissing!

lilacx
17-9-2011
 Meld misbruik9-3-2011 13:18:08

Hoi,

Hier hadden we hetzelfde probleem. Wij willen ook een intiem feest met enkel mensen die veel voor ons betekenen. Zowel ouders als schoonouders kwamen opdraven met een lijst van mensen die we zeker moesten uitnodigen. Wij hebben toen het aantal gasten vastgelegd en ook zo gecommuniceerd naar de ouders. Wij hebben hen verteld dat voor de formule die wij kiezen er bv maximum 30 personen kunnen uitgenodigd worden. Gezien wij zelf reeds bv 26 personen hebben uitgenodigt mogen elk van de ouders 1 koppel kiezen die ze er zeker bij willen. Wat blijkt nu, al die tantes en nonkels, neven en nichten verdwijnen precies in het niets, want zowel ouders als schoonouders hebben vrienden van hun gekozen.

Veel succes ermee hé.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info