Terug naar overzicht
Interessante vraag, ik zou dat ook wel willen weten Groetjes, Ann
Beste Lynn, Dit is inderdaad zo. We zijn enkele weken geleden onze ondertrouw gaan tekenen op het gemeentehuis en daar zeiden ze ons dat we van 0 tot 4 getuigen mochten hebben. Dus is het inderdaad niet meer verplicht getuigen te hebben voor je wettelijke huwelijk. Succes met je voorbereidingen Nathalie
Het klopt als een bus. Je kan elk 1 of 2 getuigen keizen, dus 4 in totaal. Of gewoon helemal geen. WIj hebben er elk 1 genomen. Succes!
Wij nemen ook geen getuigen (we trouwen alleen voor de wet), dus het is inderdaad geen enkel probleem om het zo persoonlijk te houden (al zal er wel een ambtenaar van de burgerlijke stand bij moeten zijn, dus echt enkel jullie 2 zal niet lukken ).
Haha Sanne, goeie :-D de ambtenaar kunnen we nog net verdragen :p Groetjes
Klopt helemaal!Wij hebben het nogmaals gevraagd in het stadhuis toen we alles gingen aangeven.Je mag 0 tot 4 getuigen hebben.
weet er dan ook iemand of je in de kerk wel nog getuigen moet hebben? alvast bedankt!
Dit klopt helemaal. Wij zijn ook al ondertrouw gaan doen op de gemeente en dat hebben ze toch tegen ons gezegd. Toch opteren wij om ieder toch 1 getuigen te hebben omdat het ons zo meegegeven is van vroeger maar daar doet ieder zijn ding mee natuurlijk. De keuze ligt van 0 tot 4 getuigen. Of er in de kerk getuigen moeten zijn weet ik eigenlijk niet, daar hebben wij niet achter gevraagd aangezien wij er toch ieder één hebben... Daar kan ik geen antwoord op geven, sorry... Groetjes Els
dit klopt idd, je hebt geen geuigen meer nodig :)
wij doen het ook zonder getuigen... Kwestie van met niemand ruzie te krijgen :) groetjes