Terug naar overzicht
Ziet er prima uit, hoor ! Maar gaan jullie dat zelf doen, de gasten hun plaats wijzen ? Want wat doe je bv. met de mensen die met jullie even willen praten / jullie willen feliciteren / bloemen of geschenken willen afgeven... ?
Nee hoor we hebben een ceremoniemeester die daar blijft totdat we terugkomen van de fotoreportage dus hoeven niets te doen en daarna neemt de maître van het restaurant die taak over. Dus we hoeven ons van niets aan te trekken. Maar ben al blij dat je de planning goed vind... vind het nogal moeilijk om de duurtijd in te schatten (kerk, foto's, enzo..) Maar denk wel dat we voor deze dagindeling gaan! groetjes x
Ziet er goed uit!! Jullie trouwen op een andere dag voor de wet of doen jullie dit voormiddag?? Welke zaal is het uiteindelijk geworden: Abdijhoeve of toch een andere? Groetjes
hoi ja we gaan enkele maanden/weken ervoor voor de wet trouwen :-) maar dat doen we in alle rust, dus enkel met de ouders, zussen en getuigen uiteten en that's it. Het kerkelijk huwelijk is voor ons het belangrijkste. We willen het traditioneel houden...dus ik slaap bij de mama en hij slaapt bij zijn mama en zien elkaar pas in de kerk aan het altaar echt zoals in mijn dromen! En t'is de Abdijhoeve geworden. Het sprak ons van in het begin aan en we waren zeer tevreden over de gesprekken die we daar gehad hebbe... wrm verderzoeken dan! Ik zie dat het bij jou bijna zover is!! Spannend!!! Alles al goed geregeld? xxx
Ik zou de foto's niet tijdens de receptie plannen! Niet alle mensen zijn even stipt (zeker niet voor een receptie!) en je moet de hele tijd handjes schudden. Tegen dat iedereen er is, vertrekken de eersten alweer naar huis, dus sta je daar terug handjes te schudden... Ik vrees dat je geen tijd zult hebben om weg te glippen... Zou ik trouwens ook niet aanraden: de dag is zo om, probeer zoveel mogelijk te genieten en bij je gasten te zijn!
Leuk!!! Mja, bij ons nog zo'n 4 maanden.. wordt spannender met de moment! Bleek dat ze in Houthalen op het parochiaal centrum niks in hun lijst genoteerd hadden, documenten voor de ondertrouw ook nergens te vinden.. stress stress stress. Vandaag belde de mevrouw van het parochiaal centrum terug dat alles genoteerd stond en dat we ons geen zorgen moesten maken haar vervangster had blijkbaar verkeerd gekeken. Documenten zouden ze zelf aan de pastoor bezorgen!!! OEF Voor de rest is zo goed als alles geregeld.. nog zo de kleine lijnen maar komt goed...