Terug naar overzicht
Hallo,
Even jullie mening vragen voor de openingsdans:
We voelen ons beide goed op het nr van Marvin Gay Lets get it on….. Het probleem is dat we niet weten hoe we hier moeten op dansen. Het is niet echt een slowmoment…. Op youtube hebben we ook al gekeken naar mensen die op dit liedje gedanst hebben maar het lijkt eigenlijk nergens op als ik het eerlijk mag zeggen L
Nu had ik dit nr laten horen aan mijn ma en die zei dat ze het wel een mooi liedje vind maar niet echt iets voor een openingsdans. Nu begin ik natuurlijk weer te twijfelen….
Ik heb geen zin om een liedje te nemen die zo eeuwig cliché is maar ook niet iets dat net in de top 50 staat (als je begrijpt wat ik bedoel ) J
Dus zijn er misschien mensen die nog voorstellen hebben? Het mag in alle talen, maakt niks uit!
Het is een soort van lichte swing.In hetzelfde genre, maar recenter: - [Hooverphonic] Mad About You - [Sixpence None The Richer] Kiss Me - [Chris Isaak] Wicked Game - ... Qua dansen ... : doe jullie ding, ga op jullie gevoel af. Maar oefen wel op voorhand, zorg dat het vertrouwd aanvoelt. Een ander moet jullie niet zeggen hoe het wel of niet moet: velen weten zelf niet eens hoe je hierop danst ... . Oudere koppels dansen hier graag op: misschien kunnen zij jullie helpen? En desnoods een dansschool.
a moment like this kelly clarksonechte slow is the first time ver i saw your face leona lewisits alternativer lucky bif nakedjouw liedje vind ik ook wel mooi heel sensueel ik zou er qua dans een iets snellere slow van maken maar echt plakken en dan af en toe de bruid laten uithalen (weg van de parnter rollen en terug) miss beginnen met bruidegom staat stil en bruis gaat rond hem a la dirty dancing zie 1'30 op http://www.youtube.com/watch?v=DerC_9Psdlw hopelijk heb je er wat aan