Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen: wanneer versturen + persoonlijk afgeven of per post?

10-3-2011 13:45:11
Hoi hoi,

Onze uitnodigingen liggen reeds klaar. Op 8 juli is het zover...
Op de uitnodigingen staat dat men moet verwittigen voor 10 juni.
Wanneer zou ik de uitnodigingen dan het best versturen? Hoeveel op voorhand doen jullie dit?
Hoe gaat dat in z'n werk? Geef je die het best persoonlijk af of verstuur je die beter allemaal per post?

Alvast bedankt!

Groetjes Lesley

Lesley
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 869

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik10-3-2011 13:47:36

Wij trouwen op 10 juni en vragen om te verwittigen voor 1 mei. We gaan ze eind deze maand, begin april afgeven. We gaan proberen zo veel mogelijk persoonlijk af te geven maar dat zal maar ongeveer de helft zijn, denk ik. De rest zal met de post gaan.

Veel plezier met de voorbereidingen

Groetjes Nathalie

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik10-3-2011 14:00:16

Wij rekenen een maand en een half voor de datum waarop ze moeten verwittigen.
De mensen die in de buurt wonen, of die we zoiezo zullen zien (vrienden, buren...) krijgen hun uitnodiging persoonlijk. Alle andere uitnodigingen voor famillie en vrienden die verder weg wonen versturen we met de post.

Groetjes,
Celesta

Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik10-3-2011 14:02:11

Hey Lesley!

Ik zou ze zo'n 6 tot 8 weken op voorhand versturen.
En degene die ik kan persoonlijk afgeven zou ik zeker doen!
Prijs van postzegels lopen toch ook op!

Groetjes,
Elsie

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik10-3-2011 14:18:28

Hey,

Wij sturen ze 2 maanden op voorhand op omdat we midden in de verlofperiode zitten.Wij brengen ze zelf rond in onze gemeente en de aansluitende gemeentes en de rest sturen we op.

Groetjes,

Marjan

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-3-2011 14:28:13

Standaard is het 6-8 weken voor de trouwdatum. Vroeger versturen heeft weinig zin, want de mensen hun reis ligt intussen toch al vast... Het kan enkel maar in de vergeethoek raken.

Wij reden een middag rond om de meeste uitnodigingen te bussen (niet allemaal persoonlijk afgegeven, hoor). Wie verder weg woonde, kreeg de uitnodiging per post.

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik10-3-2011 15:18:32

amai, laten jullie de mensen bevestigen tot 1,5 maand op voorhand? Wij gaan ze pas 2 maand ervoor beginnen ronddelen. Wij trouwen op 6 juni en dachten ze de tijd te geven tot 14 mei. is dat dan te laat? 

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-3-2011 17:36:28

@Melodie: Standaard is het 2 tot 4 weken op voorhand bevestigen. 2 weken vind ik persoonlijk wel redelijk kort: er zijn altijd mensen die je nog moet nabellen of ze nu wel of niet komen en dan moet je nog beginnen aan je tafelschikking. Dus eerder 4 weken.

eline
20-5-2011
 Meld misbruik10-3-2011 20:07:57

ik vind ook dat ze mogen beslissen tot 2 weken voor de effectieve trouwdatum
je kan toch moeilijk de uitnodigingen 6 w op voorhand versturen en dan al kort daarop bevestiging vragen?
iedereen de keus natuurlijk..

Lesley
8-7-2011
 Meld misbruik10-3-2011 21:23:50

Héél erg bedankt voor al jullie reacties!

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik11-3-2011 21:52:13

Hoi Lesley
Wij trouwen ook op 8 juli en de mensen krijgen ook de tijd om te antwoorden tot 10 juni. Precies hetzelfde dus!
Wij zullen de uitnodigingen halverwege mei bezorgen. Sommige geven we af, andere sturen we op.
Ik vind drie weken om te bevestigen niet krap. Je moet toch gewoon kijken of die dag voor je past en dat ik het. En de meeste mensen houden die datum al lang vrij voor ons...

PS: Duimen voor een zonnige dag hé!

Lesley
8-7-2011
 Meld misbruik12-3-2011 9:59:45

Hoi Sylvie,

Wat leuk dat jullie op dezelfde dag trouwen!
Ik had eigenlijk hetzelfde idee als jou om ze begin-half mei te versturen of rond te brengen. We houden het niet te groots, zo'n 50 personen en die zijn eigenlijk al allemaal op de hoogte van de datum dus vind ik 3 weken toch ook ruim voldoende.

Hopelijk hebben we goed weer hé! Waar trouwen jullie?
Hoe ver zit je al met de voorbereidingen? Je mag me hiervoor ook altijd mailen op lesley.verheughe@telenet.be

Groetjes...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info