Terug naar overzicht
Ik heb mijn trouwjurk daar gekocht en tot ik ben nu toe héél tevreden van de service! Ik ben ook al heel veel tevreden bruidjes hier op de site tegengekomen van de winkel. Grts
Ik ben ook heel tevreden. De stijl waar ik van hou (elegant en eenvoudig) vond ik hier niet echt. In Rotterdam vond ik elke jurk die ze me lieten passen echt prachtig!! Maarja spijtig kan je er maar een kiezen :) En de service is ook goed hoor. Ze hebben we wel aangeraden om daar de tweede pas ook te doen (dit kan ook in het servicepunt in Antwerpen.)
Ja, ik heb enkele jurken gezien van magie sottero ;) eerder romantische bruidsjurken dat men voorkeur toch hebben! groetjes
Aangezien je van Antwerpen bent kan je misschien ook eens een kijkje gaan nemen bij 'Belle Boudoir'. Dit is een nieuw salon van Kaat Tilley dat onlangs geopend is. Je vindt er alle bruids- & suitekledij van Kaat Tilley. Ze werken enorm persoonlijk: zo kies je mee de stoffen en heb je zelf nog enorm veel mogelijkheden; Je ontwerpt als het ware het kleed mee. Een echte aanrader!!!
dank je, ik zal zeker al eens gaan kijken haar hun website :-)