Terug naar overzicht
1 per persoon denk ik persoonlijk
Ik denk ook dat je naamkaartjes maakt per persoon :-) Al denk ik wel dat het niet zoveel gaat uitmaken als je ze per koppel zet ... Groetjes
Normaal gezien is dit per persoon denk ik. Tenzij je natuurlijk een bedankje per koppel hebt waar het naamkaartje in moet ofzo, dan kan je er 1 per koppel nemen maar anders is het 1 per persoon :-). Groetjes!
veel werk aan de winkel dan... want ik maak de naamkaartjes zelf... :) bedankt!
geen naamkaartjes :)
Wij hadden gedacht om het algemener te doen: 1 kaartje per tafel met: Colleaga's Schoolvrienden Vrienden Familie Pieter Familie Dwayne ... Over de termen hebben we het nog niet gehad, maar het gaat in die aard zijn. Zo is iedereen een beetje vrij om te zitten waar hij of zij wil, maar zitten de mensen die elkaar kennen toch samen en kunnen we het een beetje opdelen.
wij hadden ook geen naamkaartjes. Wij hebben we gekozen wie aan welke tafel zit, maar de mensen wisselen die kaartjes meestal toch onderling. Vond ik een beetje veel werk voor niets. Maar als je ervoor zou kiezen zou ik ook eentje per persoon maken. Lijkt me net dat iets persoonlijker.
Volledig dezelfde mening als Sofie!