Terug naar overzicht
Hey An, inderdaad je moet positief blijven denken. Maar ik weet ook dat dit in zo'n tijden heel erg moeilijk is. Toen we beslisten om te trouwen zo'n anderhalf jaar geleden hadden we een mooi beeld in ons hoofd van iedereen uit de familie die zou komen op de trouw. Ondertussen heeft mijn vriend een oma en een opa moeten afgeven en ik een oma. Dus daar sta je dan wel even bij stil hoor. Nu ben ik zo bang dat er net voor de trouw weer iets gaat gebeuren. Ik denk daar vrijwel dagelijks aan en krijg het daar echt benauwd van. Dit werpt echt een schaduw op de trouwvoorbereidingen. Maar we doen ons best om er niet teveel aan te denken. Groetjes
Hou de moed erin! En zoals Lindsay al zei altijd positief blijven denken! Wat die schoenmaat betreft, mijn vriend heeft een 48/49 en redelijke brede voeten... ook zo een rampmaat want da vind je dus nergens.De voorbije solden heeft hij heel toevallig mooie geklede schoenen gevonden, hij heeft zo nog maar één keer gedragen en nu staan ze mooi opgeborgen tot de trouw. Want nog eens zoveel geluk hebben dat zal wel niet. Meestal besteld hij zijn schoenen in het buitenland, of in nederland zijn ook winkels met grote maten te vinden. Groetjes, Celesta
Wij gaan meestal naar Roeselare! Maar dat is 2.5 uur rijden (enkele reis). Nu zijn we eerst in Beek (nederland) gaan kijken een goei 30 minuten. Daar was het meteen bingo.. Leuk voor hem dat hij voor 1 keer is keuze heeft uit 10 schoenen ipv 2 schoenen ofzo. In geklede schoenen heeft hij 48 en in sportschoenen 50!! Echt een ramp...