Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

*zucht* ... wat een dag!!

10-3-2011 23:07:13
Vandaag zouden we voor m'n vriend zijn schoenen gaan. Aangezien hij een grote maat heeft zijn er maar een paar winkels waar hij terecht kan en meestal is het dan.. kiezen uit een zeer beperkte keuze en gewoon kopen!!! Echter begon de dag niet zoals we verwacht en gehoopt hadden. Omdat ik zijn costuum niet mag zien tot aan de trouw zouden zijn ouders ook meegaan!

Voor we vertrokken kregen we te horen dat zijn opa gevallen was.. heeft afgelopen zondag een lichte hartaanval gehad.. op dat moment ging er vanalles door ons hoofd.. hopelijk is het geen herseninfarct, komt alles goed door wat rust en medicatie, houd hij er niks aan over,... Op zo'n moment mag je niet aan je trouw denken maar we kijken zo uit naar onze dag.. een heerlijke dag samen met onze opa's beleven (oma's hebben we niet meer). Was innerlijk toch behoorlijk in paniek en moest toch even slikken maar uiteraard laat je dit niet merken en hou je je sterk voor je vriend die zich ook sterk hield!!

Ookal was het een raar begin van de dag.. toch zijn we op schoenenjacht gegaan. En onze missie is geslaagd.. hij heeft maar liefst keuze gehad in zijn schoenmaat (48) wat hij anders normaal gezien niet heeft. Heeft een heel mooi paar gevonden dat hij achteraf ook nog kan afdragen.

Sorry voor dit bericht maar moest ergens naartoe met m'n gevoel! Ondertussen weten we dat het een flauwte is geweest een gevolg van de medicatie.. maar mag er niet aan denken.. wat als... Altijd proberen positief te blijven zeker?!?

An
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 710

Lindsay
16-7-2011
 Meld misbruik11-3-2011 10:28:48

Hey An,

inderdaad je moet positief blijven denken. Maar ik weet ook dat dit in zo'n tijden heel erg moeilijk is. Toen we beslisten om te trouwen zo'n anderhalf jaar geleden hadden we een mooi beeld in ons hoofd van iedereen uit de familie die zou komen op de trouw. Ondertussen heeft mijn vriend een oma en een opa moeten afgeven en ik een oma. Dus daar sta je dan wel even bij stil hoor. Nu ben ik zo bang dat er net voor de trouw weer iets gaat gebeuren. Ik denk daar vrijwel dagelijks aan en krijg het daar echt benauwd van.
Dit werpt echt een schaduw op de trouwvoorbereidingen. Maar we doen ons best om er niet teveel aan te denken.

Groetjes

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik11-3-2011 12:06:33

Hou de moed erin! En zoals Lindsay al zei altijd positief blijven denken!

Wat die schoenmaat betreft, mijn vriend heeft een 48/49 en redelijke brede voeten... ook zo een rampmaat want da vind je dus nergens.
De voorbije solden heeft hij heel toevallig mooie geklede schoenen gevonden, hij heeft zo nog maar één keer gedragen en nu staan ze mooi opgeborgen tot de trouw. Want nog eens zoveel geluk hebben dat zal wel niet.

Meestal besteld hij zijn schoenen in het buitenland, of in nederland zijn ook winkels met grote maten te vinden.

Groetjes,
Celesta

A.
23-7-2011
 Meld misbruik11-3-2011 18:50:53

Wij gaan meestal naar Roeselare! Maar dat is 2.5 uur rijden (enkele reis). Nu zijn we eerst in Beek (nederland) gaan kijken een goei 30 minuten. Daar was het meteen bingo.. Leuk voor hem dat hij voor 1 keer is keuze heeft uit 10 schoenen ipv 2 schoenen ofzo.
In geklede schoenen heeft hij 48 en in sportschoenen 50!! Echt een ramp...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...