Terug naar overzicht
wij hebben daar eens een feest gehad van iemand die zoveel jaar was geworden. Geen idee welke formule hen hadden maar we hadden een buffet met warm en koud. Netjes verzorgd vond ik...
zelf heb ik niet veel ervaring met de zaal familia zelf, maar hoor niks dan lof over deze feestzaal. dus ben er vrij zeker van dat je dat niet gaat beklagen. ben je van nijlen zelf? groetjes
Wij nemen de traiteur van daar.. Echt een vriendelijke man!!! Hij stelt je echt op je gemak..Alles komt goed :-) Wij doen de bbq omdat we het niet te stijf willen. groetjes!
Nee wij zijn niet van Nijlen maar van Lier, niet zo ver dus. Ja Koen is inderdaad wel een vriendelijke man en de zaal is vrij strak, wat ons wel aansprak, niet zo'n typische feestzaal... Wij wouden ook eerst enkel BBQ doen, maar hij stelde ons een formule voor met eerst een koud buffet gevolgd door dan BBQ en wok, wat me ook wel leuk lijkt. groetjes
Hoi Anke, Is het een dure zaal? Kan je kiezen om enkel de zaal te huren en catering zelf te voorzien? Of ben je verplicht op de traiteur ginder te nemen? En vallen de prijzen voor traiteur wat mee? Wij zijn van Begijnendijk en nog op zoek naar een toffe maar betaalbare zaal. Groetjes
Hallo Sofie wij hebben de catering en zaal samen genomen. De prijs per persoon komt denk ik op ongeveer 62 euro, dit is aperetief met hapje, buffet met vervolgens BBQ en wok, daarna dessertenbuffet, taart en om te eindigen een kaasschotel denk ik. Dranken zijn inbegrepen tot het feest gedaan is, prijs van de zaal zit ook in de prijs. Wij vonden een een heel vriendelijke man en hadden er een goed gevoel bij. De zaal is ook vrij strak en modern wat ons aansprak. Groetjes, Anke