Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even van mijn frustratie afgeraken!!!!!!!!!!!!

11-3-2011 23:11:08
Hoi .....wat een ellende!!!!! Eerst konden we niet beslissen over onze dagindeling en nu komen we net te weten dat er op de dag dat we normaalgezien zouden willen trouwen er kermis is in ons dorp! en dat staat natuurlijk vlak aan de kerk!!!! Ik word er helemaal zot van!!!! Dat kunnen we nu natuurlijk weer gaan verschuiven hé! Ahja want aller parkeerplaatsen zijn dan ingenomen en men kan niet rechtstreeks naar de kerk rijden want het is helemaal afgezet...
pfff word er ff depri van
Normaal zouden we op2/06/2012 trouwen.... nu zijn we aant denken om het een weekje te verschuiven.. 9/06/2012!
Ik zal morgen al beginnen rond te bellen want hadden de zaal, de kerk en de ceremoniemeester al vaststaan...
sorry voor m'n depri berichtje maar moest het even kwijt!
Ik hou jullie alvast op de hoogte...xxx

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 888

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik11-3-2011 23:17:49

Hoi,
Kop op hé! Ik duim mee dat je goed nieuws krijgt morgen! Succes

Peter
14-7-2012
 Meld misbruik11-3-2011 23:26:07

oei oei oei,
Ik hoop voor je dat je snel een oplossing vind. Is naar een andere kerk in de buurt gaan ook een optie moest de zaal/ceremoniemeester/gemeentehuis niet verset kunnen worden?
succes nog!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik11-3-2011 23:31:46

Ja er is wel een andere kerk, maar niet bepaald 'mooi' van uitzicht en we zouden deze kerk willen behouden omdat het toch een geschiedenis heeft (schoonfamilie allemaal daar getrouwd, ons dochterte daar gedoopt) hecht er wel veel belang aan...
Mja... we zullen wel zien zeker... ben nu vooral moe van al dat gepuzzel en nu dit weer..t'is precies weer vanaf 0 beginnen... och ja hopelijk heb ik morgen beter nieuws
Alvast bedankt voor de reacties xxx

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik11-3-2011 23:37:32

Hey

Bij ons hebben we hetzelfde probleem met het stadhuis. Wij hebben onze datum gewoon behouden. We zullen nu jammer genoeg geen mooie foto's aan het stadhuis hebben. Jammer, hé!
Wij hebben de datum behouden owv die rompslomp van verzetten van de zaal, dj, kerk...

Succes met je beslissing!

Groetjes
Ellen

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik12-3-2011 1:19:43

Als de suite niet tot aan de kerk geraakt is het niet echt handig natuurlijk.
Maar de kermis op de achtergrond zou anders wel leuke foto's opleveren ;)

Succes!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik12-3-2011 7:07:45

Hey Cindy , ja daar hadden we natuurlijk ook aan gedacht ook omdat we toevallig vandaag ook naar onze fotograaf zijn geweest. En hij had in zijn albums ook enkele mooie foto's aan een Kermis...maar toch vind het niet zo handig als de families nergens in de buurt kunnen parkeren en ook voor ons dan...mja ik ga vandaag toch nog eens rondbellen en we zullen zien wat er uit de bus komt. En nu ga ik eerst werken heb niet veel geslapen door de stress..maarja!!! We keep on going xxx

Sofie
30-10-2010
 Meld misbruik12-3-2011 7:57:46

Ik zou die kermis gebruiken en er foto's gaan trekken nuja.

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik12-3-2011 8:19:07

Zou je ook geen uitzonderlijke toestemming kunnen krijgen van de gemeente om met het ceremonievervoer tot daar te rijden? Indien dit natuurlijk fysiek haalbaar is.

Peter
14-7-2012
 Meld misbruik12-3-2011 8:32:41

Ja, dan snap ik wel dat je graag die kerk wilt houden.
En is een bus huren voor de familie geen optie? Ik weet niet wat jullie budget is, maar zo geraakt iedereen ook tot aan de Kerk, zonder parkeerprobleem. Het moet daarom geen oldtimerbus zijn, een gewone toeringcar heb je voor honderden euro's goedkoper dan een oldtmerbus.
Het is weer een exra kost dan, maar je moet niets veranderen aan je dagplanning...

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik12-3-2011 8:44:02

Normaal gezien is de kermis dan nog niet bezig (op dat tijdstip), je zou dus eigenlijk zonder problemen tot aan de kerk moeten kunnen geraken. Je gasten zullen het iets moeilijker hebben met parkeren, misschien iets verder moeten wandelen, maar om voor een kermis je trouwdatum om te gooien?! Ik zou het niet doen!
Ik zou, net als hier al is gezegd, de kermis gebruiken, kan echt hele mooie foto mee krijgen! Ik zou dan ook aan een paar kermismensen gaan vragen of ze hun attractie open willen doen voor jou.. Ik denk dan aanfoto's op de paardenmolen, bij het eendjes vissen, je ventje die een beer voor je schiet..

Katrin
18-6-2011
 Meld misbruik12-3-2011 10:13:20

Oh zo herkenbaar !
Wij wilden op 11-06-2011 trouwen. Kerk en zaal lag vast, tot (gelukkig!!!) een vriendin mij wist te vertellen dat het dat weekend straatfeesten/braderij is hier in't dorp. De kerk staat in het midden van dat dorpsfeest, en ik zag het dan ook niet zitten om hopen bierbekers mee te zeulen met mijn kleed na de viering:-) Pinksteren valt echt heel laat van't jaar, dus wij hadden hier echt geen erg in.
En we waren ook heel teleurgesteld natuurlijk. Niet bij de pakken blijven zitten en het dan maar een weekje verzetten hé, jullie hebben het nog goed op tijd gezien !! Heel veel succes ! xxx

ann
2-7-2011
 Meld misbruik12-3-2011 17:45:54

hey,

mischien helemaal niet negatief?ik denk dat ceremonievervoer wel tot aan kerk raakt zenne en gasten die willen komen kijken die komen toch,kermis of niet.,parking vinden ze wel.....en je kan hier misschien supermooie fotos nemen??

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...