Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goedkeuring tekst uitnodiging

12-3-2011 1:11:22
Hey hey,

Ik heb effe goedkeuring nodig, is dit niet te kort?
Zijn er nog dingen die jullie zouden aanpassen of anders formuleren?
We voegen ook nog aparte kaartjes bij voor het feest/receptie/dessertenbuffet.
Ook heb ik nog een kort zinnetje nodig voor de cadeautip.
Alle tips zijn welkom...
Soms
Komen dromen uit !!!
Wij trouwen op 2 juli 2011
Om 10u30 in het gemeentehuis van Wijnegem
(Turnhoutsebaan 422)
En aansluitend om 11u30 in de
Onze-Lieve-vrouw kerk te Wijnegem
(Wommelgemsesteenweg34/36)
Graag hadden we voor...een seintje gekregen of jullie erbij zullen zijn.
Op het nummer ...
Ons adres:

Joyce
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1106

Delphine
28-10-2017
 Meld misbruik12-3-2011 1:29:27

cadeautip: mocht u ons met iets willen verrassen, dan hopen we dat het in een envelopje zal passen.

je uitnodiging ziet er goed uit

groetjes

Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik12-3-2011 8:26:44

Misschien ook een e-mailadres om iets te laten weten? Allé ja, in de tijd van nu is het voor mensen soms makkelijker om snel een mailtje te sturen of ze al dan niet komen :)
Is maar een tip hoor.

Voor de rest ziet de tekst er goed uit!

Groetjes

Peter
14-7-2012
 Meld misbruik12-3-2011 8:28:49

Ziet er inderdaad goed uit, zou niet weten wat je er nog kan/moet opzetten behalve de cadeautip.
groetjes

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik12-3-2011 8:30:41

Is inderdaad kort, maar je hebt (rekening houdend met de tips) alles vermeld!

Ellen
20-8-2011
 Meld misbruik12-3-2011 8:33:15

Ik weet niet of het je stoort, maar 'u' als afkorting van uur bestaat eigenlijk niet. Uur heeft geen afkorting. Wat ik dan zou doen is 10.30 uur en 11.30 uur
Groetjes

Tina
21-5-2011
 Meld misbruik12-3-2011 9:33:15

Dat ziet er goed uit, jij vermeld waarschijnlijk ook je feestzaal op een apart kaartje? Dan zou ik daar ook de cadeautip op vermelden. Wij hebben ook niet zoveel tekst op onze eigenlijke trouwkaart zodat we die aan iedereen kunnen geven.

Tina
21-5-2011
 Meld misbruik12-3-2011 9:34:39

Oeps ik heb niet goed gelezen 't is nog vroeg he, sorry :)

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik12-3-2011 11:37:08

Volgens mij staat ook alles erop wat er op moet staan, maar ik heb zelf een beetje een probleem met haakjes op een uitnodiging. Ik zou het adres er liever gewoon onder zien staan en niet tussen haakjes. Wij zetten er eigenlijk het adres van de kerk niet op. Wie met de gps komt, kan de kerk ook zo terugvinden en meestal is de kerk ook het makkelijkst te vinden gebouw in een gemeente. Tenzij er misschien verwarring zou kunnen zijn bij de genodigden welke kerk jullie juist bedoelen, als er meerdere zijn dus.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-3-2011 13:15:41

Zelfde mening als Sylvie, ik zou ook niet met haakjes werken.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-3-2011 13:16:53

Ik vind het wel wat vreemd dat hierop staat dat de mensen moeten verwittigen. Ik zou dat op het kleine kaartje noteren. Anders lijkt het alsof ze moeten verwittigen als ze naar de viering komen. Of is dat de bedoeling?

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik16-3-2011 16:42:38

Hier se ons Joyce'ke se! ;-) Ik zal al maar oppassen wat ik hier zeg of vraag hahaha ;-) xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info