Terug naar overzicht
cadeautip: mocht u ons met iets willen verrassen, dan hopen we dat het in een envelopje zal passen. je uitnodiging ziet er goed uit groetjes
Misschien ook een e-mailadres om iets te laten weten? Allé ja, in de tijd van nu is het voor mensen soms makkelijker om snel een mailtje te sturen of ze al dan niet komen :) Is maar een tip hoor. Voor de rest ziet de tekst er goed uit! Groetjes
Ziet er inderdaad goed uit, zou niet weten wat je er nog kan/moet opzetten behalve de cadeautip. groetjes
Is inderdaad kort, maar je hebt (rekening houdend met de tips) alles vermeld!
Ik weet niet of het je stoort, maar 'u' als afkorting van uur bestaat eigenlijk niet. Uur heeft geen afkorting. Wat ik dan zou doen is 10.30 uur en 11.30 uur Groetjes
Dat ziet er goed uit, jij vermeld waarschijnlijk ook je feestzaal op een apart kaartje? Dan zou ik daar ook de cadeautip op vermelden. Wij hebben ook niet zoveel tekst op onze eigenlijke trouwkaart zodat we die aan iedereen kunnen geven.
Oeps ik heb niet goed gelezen 't is nog vroeg he, sorry :)
Volgens mij staat ook alles erop wat er op moet staan, maar ik heb zelf een beetje een probleem met haakjes op een uitnodiging. Ik zou het adres er liever gewoon onder zien staan en niet tussen haakjes. Wij zetten er eigenlijk het adres van de kerk niet op. Wie met de gps komt, kan de kerk ook zo terugvinden en meestal is de kerk ook het makkelijkst te vinden gebouw in een gemeente. Tenzij er misschien verwarring zou kunnen zijn bij de genodigden welke kerk jullie juist bedoelen, als er meerdere zijn dus.
Zelfde mening als Sylvie, ik zou ook niet met haakjes werken.
Ik vind het wel wat vreemd dat hierop staat dat de mensen moeten verwittigen. Ik zou dat op het kleine kaartje noteren. Anders lijkt het alsof ze moeten verwittigen als ze naar de viering komen. Of is dat de bedoeling?
Hier se ons Joyce'ke se! ;-) Ik zal al maar oppassen wat ik hier zeg of vraag hahaha ;-) xxx