Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Houten roosjes als tafeldecoratie

13-3-2011 8:51:50
Goedemorgen,

Volgend vraagje: iets verder gaf iemand het idee van houten roosjes als bruidsboeket, nu ben ik op de onderstaande site gaan kijken en ze zien er idd echt wel mooi uit en zou dus willen gebruiken maar dan als tafeldecoratie.
Heeft iemand enige ervaring hiermee of de roosjes al eens echt gezien?
http://www.houtenroosjes.nl/roosjesframe.html

Alvast bedankt voor jullie reacties
Groetjes

Miriame
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1049

Tamara
12-5-2012
 Meld misbruik13-3-2011 9:39:32

Hey Miriame,

Ik ben ook eens gaan kijken op de site en die zien er wel heel mooi uit, ik vraag me alleen wel af hoeveel de verzendkosten zijn aangezien ze uit Nederland komen.

Als tafeldecoratie zullen ze mooi ogen, misschien dat je dan een klein boeketje kunt laten maken.

Ik ga in elk geval mee volgen, want ik ben ook wel benieuwd en het lijkt me wel een goed idee, ook een mooi aandenken aangezien deze bloemen niet verwelken .

Je kan ze ook aan de gasten meegeven als bedankje? In elk geval veel mogelijkheden.

Miriame
25-6-2011
 Meld misbruik13-3-2011 10:36:20

Hey Tamara,

Heb er een mailtje naar gestuurd met die vraag van de verzendkosten en al antwoord : verzendkosten naar België is 19,5 € tot 5 kg, maar je mag ze ook bestellen en zelf afhalen...das misschien wel ook een optie, daguitstap van maken . Maar als je ze laat leveren worden ze verzonden 3 dagen nadat de betaling binnen is en voor België moest ik 1 week levering rekenen.
De roosjes zelf zijn 33 cm lang en de doorsnee van het kopje is 2,5 cm, en alle kleurtjes die op hun site staan vallen nog eens te combineren dus 1001 mogelijkheden.
Ik denk wel dat ik ze ga bestellen, en idd leuk aandenken
Groetjes

Tamara
12-5-2012
 Meld misbruik13-3-2011 13:38:58

Hoi Miriame,

Amai, dat is vlug
Bedankt voor de info, weer een ideetje bij op mijn lijstje nu.
Ik ga ze denk ik ook gebruiken want de prijs valt geweldig goed mee en er
staan veel kleuren op hun site.

Nog veel succes met jullie voorbereidingen, nog een paar maandjes te gaan
groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-3-2011 13:48:51

Dagmar (zie 2 p. verder in het topic ivm bloemen in de kerk) heeft deze besteld. In dat topic staat ook haar mailadres. Misschien eens contact opnemen met haar?

dagmar
8-7-2011
 Meld misbruik13-3-2011 14:18:30

ik heb 20 euro verzendingskosten moeten betalen
ik verwacht mijn roosjes in de loop van volgende week als ze zijn aangekomen is iedereen welkom om me hierover even te mailen
dagmarvanhemeldonck@hotmail.com
ik ben nu met het idee aan het spelen om zoiets in belgie te beginnen
maar zou het den enkel voor bruidjes willen doen
maar voor ik er ga in investeren ga ik toch eens uitzoeken of er veel vraag naar is

Miriame
25-6-2011
 Meld misbruik13-3-2011 14:28:35

Hallokes,

Heb ze ondertussen toch ook besteld, ga ze volgende week zaterdag afhalen
@ Dagmar: denk wel dat het zou aanslaan...maar idd best even informeren, hoeveel het kost qua aankoop ed en of er idd veel vraag naar is. Ik zou het in ieder geval wel opnieuw doen.
@Tamara: Hoi Tamara, als je wil mail ik je wel een paar foto'kes van als ik ze zaterdag heb? Ik heb uiteindelijk 3 kleintjes besteld voor mijn bruidskindjes en die van 25 roosjes heb ik met verschillende kleurtjes 10 verschillende boeketjes samen gesteld, de hoofdkleur wordt bij deze de tafelnaam , ga dan in die kleur ook papier halen en zo de naamkaartjes maken, heb ik bij deze ook ineens een manier gevonden om iedereen aan de tafels te krijgen. Wij gaan de naamkaartjes op een tafel zetten bij de ingang van de zaal waar wij staan om iedereen te ontvangen, dan kan iedereen zijn naamkaartje nemen en zo zijn tafel vinden. De boeketjes geef ik nadien aan mijn ma, grootmoeder, mijn zus, getuige...eentje voor mezelf, denk wel dat ik ervan af raak
Jij ook nog superveel succes met de voorbereiding en je moet iets minder lang aftellen dan ik. Maak er een fijne dag!
Groetjes

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik13-3-2011 15:41:41

Hey,

Ze zal het druk hebben want ik ben ook aan het mailen naar haar. Ze heeft naar mij een aantal voorbeelden gestuurd van corsages en bloemstuk voor het altaarstuk. Ik ga eerst een aantal dingen bestellen zodat ik kan kiezen en dan mijn bestelling doorgeven. Als kerkversiering ga ik afzonderlijke rozen bij haar bestellen en dan per 3 samenbinden en aan de binnenste stoelen hangen. De prijzen vallen echt wel mee vind ik! Enkel bruidsboeket en evt corsage voor mijn toekomstige ga ik met gewone bloemen doen...

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik14-3-2011 12:44:17

Hallo bruidjes,
Ik had ook een boeketje en corsage's besteld maar ga het niet gebruiken. Ik was toch wel wat teleurgesteld. Als decoratie vind ik het wel ok,ik heb het mijne verwerkt in de enveloppendoos die ik zelf gemaakt heb. Het boeketje is niet afgewerkt zoals in een bloemenzaak en ziet er ook goedkoop uit. Dus als versiering is het een leuke goedkope oplossing maar als boeket of corsage vind ik het persoonlijk minder geslaagd.

Isabelle
7-5-2011
 Meld misbruik14-3-2011 19:25:40

Hoi! Binnenkort start ik zelf ook met de verkoop van de houten roosjes in België.
Mijn website is nog in opbouw, maar je mag mij altijd mailen als je meer informatie wilt, of voorbeeldjes wilt zien.
Zelf woon ik in de regio Brugge, dus je mag ook altijd eens komen kijken.
Op mijn eigen huwelijk (7/5/2011) zal ik een bruidsboeket, bruidsmeisjesboeket, corsages voor de mannen in de suite, altaarstuk en roosjes voor aan de stoelen van t gangpad maken...
De afwerking kan zoals je zelf wilt, met pareltjes, met een krans errond, strikjes errond enz.... :)

mail me gerust voor meer info: dhelfti@gmail.com

groetjes,
Isabelle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...