Terug naar overzicht
Hoi!Bij mij maakt een vriendin mijn uitnodigingen. Wij gebruiken wel effen papier en zij werkt dan met stempels (hele mooie!) en zo. We hebben bij Kwarto in Waregem gekeken voor papier en daar hadden ze ook papier met motieven. Of ze ook bruin bloemmotief hadden, dat weet ik wel niet. De prijs valt er ook goed mee, vooral omdat je ook korting krijgt als je veel papier nodig hebt.
ik zou ook alles zelf maken, maar ook eerder werken met stempels en pons... Mijn schoonzus was om haar papier geweest in Clips, ik weet niet of zij motieven hadden, ik denk het niet... Je kan bijvoorbeeld ook het motief van je keuze, en het model van de keuze bestellen bij een drukker/internetsite, en de rest zelf afwerken...
ik zoek ook van dat papier, maar ik ga vragen bij de drukker waar ze men uitnodiging maken of het mogelijk is dat hij ook grote vellen papier zoals die van mijn uitnodiging besteld. zodat ik er misboekjes van kan maken
Kijk ook eens bij Action ik kocht er mooi linnenpapier voor een prikje, of bij atita papierwinkels